е какво да направя като не вярваш и на Огнедишащ?
------------------------------
>>принципът на "включването и изключването", който предполагам си е само твой.<<
нямам думи, невероятно просто.
------------------------------
сметките на L не съм ги гледал подробно, доста са сложни и в крайна сметка, предполагам, че смята нещо подобно на моето. не мога да коментирам по неговото решение.
>>Какво излиза? Сметките на L са грешни, а понеже ти твърдиш, че получаваш същия (като него) резултат, значи и твоите също са грешни. <<
Странна логика. Да си чувал някога от грешно решение да е получен правилен отговор? И все пак, по-вероятно е човекът да е сметнал правилно накрая, но да не е поправил всичко от предишните си обяснения. Както казах, аз отговарям само за моето решение.
>>1) Формулата, която аз давам (а тя не е моя, аз само дадох линк към нея) не е за ДАДЕН играч (както ти пишеш кой знае защо), а за кой да е. И в нея се включват всички разпределения извън 13-те карти в играча, т.е. и тези, в които има и втори с 13- еднакви, че и тези, в които има и трети с 13 еднакви - всички, в които има поне един (както е условието).<<
Точно това съм имал и аз в предвид. И каква е в случая разликата между "даден" и "кой да е" ? Този "кой да е", без да ти се "даде", ще успееш ли да му направиш нещо (да му раздадеш карти например).
>>Ако ще спориш по този въпрос, обоснови се защо смяташ, че става дума за точно определен играч, който единствен има 13 еднакви карти. А аз пък ще ти кажа, че формулата за това в точно един (наричан от теб ДАДЕН) играч да има 13 еднакви карти е числото, което съм дал, минус комбинациите от 13 елемента от 39 (останалия брой) по 3 (останалите цветове) минус комбинациите от 13 елемента от 26 умножено по 2 (вече ти е ясно защо, предполагам) - това е числото, което ми приписваш, но го бъркаш с първото<<
Не ти приписвам никакво число и не бъркам нищо с "първото". Ти сам си се оплел в някакви работи, които не ми е работа да оправям.
>> И двамата бъркате, като смятате за различни ръце, които всъщност са еднакви, защото подреждането на картите в една ръка не е от значение: т.е. ръката А1 В2 е същата като В2 А1 (това е най-ясно видимо в "логиката" на L и пак по индукция, след като стигате до еднакъв числов отговор - значи и при теб). <<
Това няма никакво значение, стига да се броят коректно вариантите на раздаване. От неподредени към подредени карти преминаваме умножавайки с 13!^4. Същото е и с играчите, за целите на задачата няма никакво значение дали ги разглеждаме номерирани или неномерирани, стига да го отчитаме при сметките.
|