Въобще не си прав за Тесла, :)
Имам Тесла Модел У.
Пътувам си без проблемно до Невада и Лос Анджелес. Със семейството — много е широка вътре. Поне 5 седалковият модел. Имал съм пасат, Туарег, Крайслер Пасифика (служебна) и сега още имам Нисан Мурано — тази е забележително по удобна и широка.
Без външен багажник, при пътуването примерно от Сан Франциско до Лос Анджилис (минава се проход на 1300 метра) зареждането ми беше 45$ отиване и връщане и като време беше 45 мин в едната посока (две зареждания по 20—25 Мин технически и с едно ще мина, ама ще чакам повече). После зареждаш или в къщи или в хотела. На връщане само пред Ин над Аут чаках в пустинята на 40 градуса, час и половина на опашка, щото нали са много работни.
Същото до Тахо (4 пъти съм ходил по разни пътища, качване, нагоре надолу на до към 2700 метра) — мога да стигна без зареждане, но за всеки случай слагам при един Макдоналдс/Старбъкс за кафе едно 15—20 Мин).
Моето семейство,гаранция, е по тежко от това на приятеля ти :) за което хич не съм горд :)
Виж, ако колелата са сложени отзад извън колата, може би те да създават лоша аеродинамичност … незнам.
====
Докато имах автопилот — той караше над 95% от пътя. С малки проблеми. Сега имам орязаната опция, пак кара, но неможе да сменя ленти и изпреварва и да излиза/качва на магистралата и да кара добре в града.
Не съм карал на сняг/лед, не знам как ще е. На минусови не съм забелязал проблем, но не съм нощувал с нея на минус, така че и там не знам, но и това ще пробвам, дай Боже скоро.
====
… от 11 години карам основно ел коли — навъртял съм на една 170000мили на другите по 30—70 хил (имам само тази с 170 и Тесла с 18хил за 6 месеца). Тази с 170000 е Нисан лийф на 8 години вече. Батерията на тези лайфове (първо поколение) е много зле, но все пак държи 85% от оргиналният заряд. Сменил съм общо 8 гуми, 3 чистачки (20$) и сега тези неща които държат задният капак (26$). Не е зареждана на платено досега ;) Т.е. За 250000 км подръжката ми е горе долу 750$ + течност за чистачките.
Имах Форд ev и друг Нисан (синът ми го смачка) — тях една прашинка не съм им сменял за п0 60—80хил км.
====
Туарега ми излезе златен, 140000 мили, супер на сняг и лед.
Имам Ягуар, втора ръка, 60000 — също златен, много красив, ама златен.
Пасата, втора ръка, по добре — бронзов, но той издържа 400000 км, но беше 1998 модел — стара гвардия, ръчна скоростна, v6, 3l
Нисан Мурано — сребърен, 80000, втора ръка, за сега, ама му е сметнала лампичката
|