Това разбира се са хипотетични и крайно редки случай. Ако беше масова практика, щяха да се качват на платформи камионите, както правят днес украйнците.
====
В общият случай, забавянето е минимално, а цената на ден върху кило, дори и в твоят краен случай е под 15—17цента на килограм оскъпяване (независимо от стоката, при 20тона товар).
Не знам колко е цената на килограм телешко, ама 30—34ст, но да кажем е 12 лв/кг, то оскъпяването е 2.5—2.7%. Мисля, че ще се съгласиш това не може да е дори вторичен фактор при определяне цената на дребно.
====
И го сравни с цената да издържаш да кажем 100 000 емигранта (оборотни, докато едни идват други ни връщат), ако България стане външна шенгенска граница и каналджийството си продължи на воля. И това хич не е хипотетично, ами си е занижена оценка.
А не дай Боже да се надигнат на бунт, като във Франция или Британия, един погром на Софийска улица ти е смел всичките спестявания от телешкото за година.
Редактирано от nikolayds на 30.12.23 09:01.
|