|
Тема |
Re: Първи данни за трафика [re: бyrapckиekoнoмckитиr] |
|
Автор |
Pимckи (набор dir.2001 ) |
|
Публикувано | 26.06.13 00:11 |
|
|
Ние този мост си го правим за наше си удобство, не за да правим сечено на някоя трета страна.
Разбира се. Не само за наше удобство, но и за печалба и влияние. Също и за независимост. Факт е обаче, че почти всички наши ползи се превръщат в директни загуби за сърбите. Просто така сме поставени географски и икономически. Факт е също, че се конкурираме жестоко за новите производства на Балканите. Нашата транспортна зависимост от Сърбия до сега можеше да бъде сравнена само със зависимостта ни от Русия за природния газ. В този ред на мисли, Дунав мост 2 е еквивалента на сондажите в блок Аспарух от Тотал.
Патетиката е лош съветник и често се използва за успешно манипулиране на масите.
Аз пък мисля, че няма по-злобна манипулация от премълчаването на успехите. Трябва да си говорим за добрите неща, а защо и да не ги рекламираме? Не трябва да ни е страх от победите, не трябва да се срамуваме когато сме по-добри от другите. Дунав мост 2, АМ Тракия, АМ Марица, АМ Струма, новите заводи са най-доброто нещо за страната.
Според мен некоректно сравняваш Дунав мост 2 с АЕЦ Белене. Къде е АЕЦ Белене? Можеш ли да го "пипнеш"? Не. Няма го. А къде е Дунав мост 2? Ами ето го, красавец над красавците:
Споко,ще се прави още един мост
Аз вярвам на постигнатите резултати, реални неща и факти. Неща, които мога да пипна и да видя с очите си. Така преценявам и хората кой колко струва. Не по приказките, нито по делата, а по резултатите. Кога ще се прави нов мост? Когато мин. работна заплата стане 1000€, пенсиите 2 000 и когато марсианците са ни оправили. Тук говорим за реални неща, а не за политически алабализми.
Нови правила, но същата игра.
|
| |
|
|
|