|
Тема |
Eто тази информация от 24.10.2012 [re: Zaples] |
|
Автор |
бyrapckиekoнoмckитиrap (пристрастен) |
|
Публикувано | 23.03.13 17:57 |
|
|
"От самото начало на проекта Румъния е против изграждането на съоръжението при Видин - Калафат и има интерес товарният трафик да се движи по възможно по-дълги маршрути на нейна територия, предупредиха български превозвачи. Според тях северната съседка планира да затвори движението на тежкотоварни автомобили по краткия маршрут между Калафат и Турну Северин.Пътят се удължавал със 160 км
Румъния възнамерява да затвори за тирове второкласния път от Калафат към Турно Северин, който е най-краткият за превози между България и Централна Европа (виж картата). Това поставя под въпрос използването на Дунав мост 2, заяви пред “Труд” шефът на Националното сдружение на българските превозвачи Красимир Лалов.
Според него в момента северните съседи активно рехабилитират пътя от Калафат към Крайова и идеята им е да отклонят тировете по обходното трасе, така че шофьорите на товарни автомобили да бъдат принудени да въртят със 160 километра повече на румънска територия.
“При сегашните високи цени на горивата се пита кой ще се навие да използва Дунав мост 2 при подобна ситуация? Защо ни е да обикаляме? Със сигурност фериботният комплекс при Оряхово - Бекет ще е по-добрият вариант за камионите ни”
Затова казвам, трябва да проправяме инфраструктура през всички възможни КПП-та. Включително забатачения коридор 8. Само така може да се се поставят съседите в състояние на конкуренция, която да не им позволява да издевателстват от ролята си на монополист
Редактирано от бyrapckиekoнoмckитиrap на 23.03.13 18:00.
|
| |
|
|
|