Фирмата е в третичния сектор, а не в производството, но успехът си е успех:
Българската фирма Vayant ще доставя на Lufthansa софтуер за самолетни билети за немския пазар
Туроператорите в Западна Европа, които желаят да продават полети на Lufthansa, ще използват Vayant вместо продукт на Amadeus.
Българската софтуерна компания Vayant Travel Technologies става технологичен партньор на Lufthansa – най-голямата авиолиния в Европа и пета в света, съобщиха от ИТ компанията.
Партньорството е договорено на туристическото изложение ITB в Берлин, което се провежда от 6 до 10 март.
Vayant ще доставя на Lufthansa софтуер за търсене на самолетни билети за нуждите на немския пазар. Туроператорите в Западна Европа, които желаят да продават полети на Lufthansa, ще използват Vayant вместо продукт на Amadeus - досегашен доставчик на Lufthansa и лидер на пазара за туристически резервационни системи.
„Технологията на Vayant, Pricing Cache надминава постигнатото за последните десетилетия от гигантите в бранша, т.н. GDS (Global Distribution Systems) или резервационни системи Amadeus, Travelport и Sabre, по отношение на гъвкавост и точност на резултатите. Уникална характеристика на технологията на Vayant е възможността за гъвкаво търсене с подбрани за нуждите на крайните клиенти филтри – максимален бюджет, отворени дати, тематично търсене на дестинации и много други. Голямо предимство за операторите и агенциите е, че с Pricing Cache те не заплащат такси за достъп до данните за текущите цени на билетите, ако няма издаден билет.“, категорични са от ИТ компанията.
Първите туроператори, които вече се възползват от Pricing Cache за полети на Lufthansa, са едни от най-големите имена на немския и швейцарския пазар – Hotelplan, TUI и LTur. Клиенти на Vayant са също и Австрийските авиолинии, Еър Европа и Еър Балтик, както и ред туристически агенции.
„Стремим се непрекъснато да подобряваме нашите технологии и с Pricing Cache наистина надминахме конкуренцията. Главната ни цел е бизнес клиентите ни да разполагат с бърз, точен и достъпен софтуер за търсене на самолетни билети, който да води и до по-голямо удовлетворение за крайните потребители, пазаруващи самолетни билети онлайн“, заяви Боян Манев, директор бизнес развитие във Vayant.
„Сделката с Lufthansa е уникален пробив на български софтуерен продукт на един от най-трудно достъпните пазари за информационни технологии.“, заяви Ерик Дюма, изпълнителен директор на Vayant. Водещ инвеститор във Vayant е българският инвестиционен фонд NEVEQ, а други акционери са частни инвеститори и фондове от САЩ и Швейцария.
|