| 
         
        
  
        
					
				
			 
				Вече е официално: последният студиен албум на Мадона е тотален провал. Общите му продажби за първите шест месеца от съществуването му са едва 3,065,000 , като от тогава насам реално не е продавал никъде, освен във Франция. Дори да включим пазари като България и други малки страни, и дори да дпоуснем, че все пак продава по мъничко тук-там, реалните закупени  бройки едва ли надхвърлят 3.5 милиона - по-слабо поне с 1.5 милиона от който и да е друг неин албум. Въпреки платинената си сертификация, реалният тираж на албума в Америка е едва 650,000  копия. Иначе American Life е бил #1 в 21 държави. Традиционно в Eвропа се е представил два пъти по-добре, отколкото в Америка. В периода 2002-2004 той влиза в стотицата на най-продаваните албуми под #50.
 
 Ето позициите му по света:
 
 Europe #1(3w) (IFPI Europe Platinum Award=1,000,000 ) Europe Total Sales=1,377,500 
 Czech Republic # 1(5w) (Gold=5,000) 
 Greece #1(3w) (Gold=10,000)
 Switzerland # 1(3w) (Platinum=40,000)
 Germany #1(2w) (Platinum=200,000)
 Italy #1(2w) (Platinum=100,000) Total Sales=120,000/150,000
 Belgium #1(2w) (Gold=25,000)
 Sweden #1(2w) (Gold=30,000)
 Estonia #1(2w)
 UK #1 (Platinum=300,000)
 France #1 (Platinum=300,000) Total Sales=500,000 
 Austria #1 (Gold=15,000)
 Norway #1 (Gold=20,000)
 Finland #2
 Spain #2 (Gold=50,000)
 Denmark #2 (Gold=20,000)
 Holland #3 (Gold=40,000) Unconfirmed 
 Slovakia #3(2w) (Gold=5,000)
 Hungary #3 (Gold=10,000)
 Poland #4
 Ireland #6 (Gold=7,500)
 Portugal #10
 Canada #1 (Platinum=100,000)
 USA #1 (RIAA Platinum=1,000,000 shipments) (Soundscan Sales=650,000 circa)
 Mexico #1
 Brazil #1 (2xPlatinum=250,000)
 Chile #2
 Argentina #5 (Gold=20,000)
 Venezuela #-- (Gold=10,000)
 Taiwan #1(3w) (Platinum=30,000)
 Thailand #1(3w) (Gold=10,000)
 Hong Kong #1 (Gold=25,000)
 Philippines #1
 Singapore #1 (Gold=7,500)
 Japan #4 (Gold=100,000) Total Sales=103,000 
 South Korea #11 (Total Sales=10,500) Monthly chart
 New Zeland #2 (Gold=7,500)
 Australia #3 (Platinum=70,000)
  
        
        
  
          |