| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: Кажете ми нещо хубаво [re: paзплakaнa] | 
                 |  
| Автор | ------- (Нерегистриран) |   |  
| Публикувано | 23.02.05 10:16 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				а стига рИва ма! 
 ..хм това май не беше много хубаво. чакай, пак ще пробвам.
 ти си много хубава и интелигентна. можеш да направиш всичко, което искаш в живота си. виж само колко много хора те харесват и колко много хора са готови да ти помогнат. всеки човек е ценен и важен. но като си помислиш кой е най-важният човек за теб (ако не рИвеш за оня там дето не знае какво иска) какъв е отговора? ти! тогава за какво ти е някъф сульо като тоя? ти си много по-важна от него. поне за теб трябва да е така. ако ти не разбираш това ще се държиш така, че и другите да не го разбират. както в случая със сульото. щом той те оставя да се чувстваш нещастна значи не те оценява и не държи на теб. първо ти трябва да се харесваш и да се оценяваш, за да те харесват и другите хора. ти харесваш ли се като си нещастна докато търчиш след тоя сульо? едва ли. спри и виж себе си. след това се огледай наоколо и виж колко е красив света, и виж, че този свят те обича. почувствай тази любов и усети колко ценен и неповторим човек си. а сега искам да си представиш нещо. представи си как излизаш навън и всичко живо се радва на присъствието ти в света. птиците, дърветата, цветята, дори небето излъчват любов за теб. приеми техния поздрав и им отвърни със същото. а сега си представи, че отиваш до един красив водопад. опитай се да почувстваш водата. остави водата да измие всичките ти тревоги и неприятности от теб и да усети как те изпълва с енергия и възстановява твоята цялостност. задръж тази представа докато се почувстваш спокойна и щастлива.
 а сега спри да си представяш и се огледай наоколо и виж наистина колко е красив света и каква любов излъчва специално за теб  
 
 аре, толкова от мен.
 между другото това е техника за медитация  
  
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |