|
Тема |
Re: Молим... [re: Soley] |
|
Автор |
navlek (general fault) |
|
Публикувано | 07.02.02 13:06 |
|
|
Уважаеми бд3,
За нас е чест, удоволствие и чудна награда за всичките ни усилия да получим вашата поръчка.
Надяваме се с оглед на бъдещите взаимни изгоди, за вас ще бъде възможно да ни простите единствения проблем, свързан с поръчката - а именно дългото време за доставка.
Смятаме да компенсираме този бъг, предлагайки ви значително удължен trial period. В рамките на този период можете да заявите всякакви корекции в Продукта, а също така и да го върнете - вашите пари ще бъдат бързо възстановени. И няма да задаваме неудобни въпроси.
Вярваме ще простите горния недостатък свързан доставката и ще оцените факта че сме малка но иновативна стартираща компания с недостатъчно персонал. Ако трябва да бъдем пределно откровени с вас - ние нямяме никакъв персонал изобщо, ами subcontract-ваме целия процес по разработка и производство на външни под-изпълнители. Подобна гъвкавост ни позволи да съзадем една силна и перспективна марка. Макар че ни лишава от възможността да пушим по цигара със секретарките във вътрешния двор на сградата на главния офис.
По повод на заявените от вас 3 броя наръчници за експлоатация: те ще бъдат приложени към вашите wellcome packages. Можем напълно уверено да ви препоръчаме да не инвестирате прекалено много време в тяхното разучаване - употребата на Продукта е интуитивна и сравнително лесна. За нас остава само да се надяваме, че по време на тази употреба ще получите именно желаната смес от разбиране, глезене, обич, закуска в леглото, порядъчно количество дъждовни следобеди, внимателно проектирани кризисни моменти и разбира се - разкриване на нови светове за вас трите първо .
С уважение:
Date&Signature Inc.
|
| |
|
|
|