|
Тема |
Re: Малииии [re: SoulDeaD] |
|
Автор | l (Нерегистриран) | |
Публикувано | 21.03.05 16:16 |
|
|
Първо, има такова нещо като n-битова реализация. Независимо какъв компилатор използваш, обикновено те интересува какво е INT_MAX, нали? Защото иначе може да се окаже, че със просто събиране препълваш брояч, който не трябва да се препълва. Разбира се, ако пишеш "Hello world", такива подробности не те интересуват :)
Скоростта с която информацията се обменя вече отдавна не зависи от разредността на процесорите. Вярно е, че ако имаш 64-битов алгоритъм, е по-добре да го пуснеш на 64-битов процесор, вместо да караш компилатора да го емулира.
> иначе няколко теста биха решили спора, но нямам 64-битова платформа...
> някой да услужи за тестове?
Кажи какво искаш да пусна и ще го пусна на десктопа вкъщи (AMD64) компилирано в 32 и 64 битов режим.
|
| |
|
|
|