Ще добавя само, че за първи път видяхме /или поне аз/ Лили така поголовно да забравя текстовете, че направо весело да ти стане. Става въпрос само за втората вечер - освен споменатото от Дамян, на "Обич" направо накара да почнат отначало, защото втория стих й изчезна от паметта. Струва ми се, че имаше още една песен /май "Кой ражда болката"/, на която просто повтори едни и същи думи и в първия, и във втория куплет. Накрая отсече, че сигурно някой й е направил магия, после каза, че нея магии не я ловят. После намери причината в приятелката си Роберта, която бе седнала на рояла - разсейвала я. Накрая се накара едно хубаво на цялата ни агитка, защото сме подсказвали имената на песните и въобще сме викали и от този момент престана да оплита тестовете.
Цялата тази история обаче бе гарнирана с много смях и шеги от нейна страна - припомни си случката с "Камино" във Варна, когато човекът, пеещ срещу нея я накара да спре за малко, разказа май още няколко такива истории. Накрая, когато прозвучаха "Стари мой приятелю" и "Детелини" ни подканяше да пеем с думите "Хайде, сега пейте да ви чуя, а не да викате само!".
Абе имаше май наистина някаква магия втората вечер, но едва ли бе направена само на Лили.
За "Часове" съм напълно съгласен с Дамян - такова проникновено изпълнение, че дори когато я е записвала за първи път преди повече от 20 години, не е толкова въздействаща. При това става въпрос за песен с толкова философски и на пръв поглед отвлечен текст...Много се радвам, че все по-често напоследък се сеща за Павел Матев - навремето сигурно е усещала по интуиция, че има нещо в неговите стихове, докато сега, от дистанцията на времето и от възрастта си, имам усещането, че сливането е пълно. Да ви припомня само, че от последните й участия в пиано-баровете само "Часове" и "Ела" са по текстове на Павел Матев. А в репертоара й има още толкова много други...
|