|
Тема |
проблем с акумулатора - няколко въпроса |
|
Автор |
Viper X (just a snake...) |
|
Публикувано | 04.10.04 19:55 |
|
|
Първо малко предистория:
В понеделник закарах колата (Ланчиа Дедра 1.6) на сервиз за някои неща по ходовата част (смяна на носачи и някакви тампони на амортисьорите), смяна на масло и въобще работи нямащи нищо общо с ел. инсталацията на колата... в сряда вечерта беше готова, четвъртък и петък я карах без проблеми. В събота направих реглаж на предницата в друг сервиз (в първия нямаха оборудване за това) - майстора там нагряваше с някаква горелка накрайниците, защото били клеясали... май е стандартно това... паркирах я пред нас колата (към 13 часа) и на другия ден сутринта - акумулатора е паднал много рязко - нито алармата работи, нито светлините, нито пали, даже часовника на таблото ми беше спрял (беше спрял на 12 без нещо, т.е. за около 11 часа е паднал) - измерихме го акумулатора - 6 V . Сложихме го на зарядно устройство днес и качи до 14 волта, като го откачихме рязко падна до около 13.10 V и задържа там - Сложихме го обратно в колата и измерихме колко ток харчи - 0.5 Ампера на изключен контакт (независимо дали е алармата е изключена или е включена на stand by) - мисля, че ток при изключена аларма се подава само към часовника на таблото и тези 0.5 Ампера ми се виждат доста, нямам представа обаче колко е нормално да харчи и дали се подава ток на друго място освен на този часовник.
Та въпросите са ми:
- Колко е нормално да харчи ток от акумулатора при изключен контакт
- Препоръчайте добър ел. техник за Ланчиа, който да взима все пак разумни цени за издирването на евентуалната оттечка?
- От тези неща, които са правени - има ли възможност в някой от сервизите да са прецакали нещо? Този, който прави реглажа на предния мост въобще не е отварял капака, работи си само отдолу и единствения начин, по който може да е прецакал нещо е с тая горелка, но си мисля, че ако е прогорил някое кабелче, за да даде на късо трябва да харчи доста по-голям ток от тези 0.5 А?
C.R.E.A.M.
|
| |
|
|
|