Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 12:12 21.09.24 
Клубове / Техника / Автомобили / Lancia Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема проблем с акумулатора - няколко въпроса
Автор Viper X (just a snake...)
Публикувано04.10.04 19:55  



Първо малко предистория:
В понеделник закарах колата (Ланчиа Дедра 1.6) на сервиз за някои неща по ходовата част (смяна на носачи и някакви тампони на амортисьорите), смяна на масло и въобще работи нямащи нищо общо с ел. инсталацията на колата... в сряда вечерта беше готова, четвъртък и петък я карах без проблеми. В събота направих реглаж на предницата в друг сервиз (в първия нямаха оборудване за това) - майстора там нагряваше с някаква горелка накрайниците, защото били клеясали... май е стандартно това... паркирах я пред нас колата (към 13 часа) и на другия ден сутринта - акумулатора е паднал много рязко - нито алармата работи, нито светлините, нито пали, даже часовника на таблото ми беше спрял (беше спрял на 12 без нещо, т.е. за около 11 часа е паднал) - измерихме го акумулатора - 6 V . Сложихме го на зарядно устройство днес и качи до 14 волта, като го откачихме рязко падна до около 13.10 V и задържа там - Сложихме го обратно в колата и измерихме колко ток харчи - 0.5 Ампера на изключен контакт (независимо дали е алармата е изключена или е включена на stand by) - мисля, че ток при изключена аларма се подава само към часовника на таблото и тези 0.5 Ампера ми се виждат доста, нямам представа обаче колко е нормално да харчи и дали се подава ток на друго място освен на този часовник.
Та въпросите са ми:
- Колко е нормално да харчи ток от акумулатора при изключен контакт
- Препоръчайте добър ел. техник за Ланчиа, който да взима все пак разумни цени за издирването на евентуалната оттечка?
- От тези неща, които са правени - има ли възможност в някой от сервизите да са прецакали нещо? Този, който прави реглажа на предния мост въобще не е отварял капака, работи си само отдолу и единствения начин, по който може да е прецакал нещо е с тая горелка, но си мисля, че ако е прогорил някое кабелче, за да даде на късо трябва да харчи доста по-голям ток от тези 0.5 А?

C.R.E.A.M.

Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* проблем с акумулатора - няколко въпроса Viper X   04.10.04 19:55
. * Re: проблем с акумулатора - няколко въпроса racer666   05.10.04 11:58
. * Re: проблем с акумулатора - няколко въпроса Viper X   05.10.04 12:23
. * Re: проблем с акумулатора - няколко въпроса Juliano   05.10.04 18:42
. * Re: проблем с акумулатора - няколко въпроса Viper X   05.10.04 20:43
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.