|
Тема |
Re: TURBO NA DELTA 2VALA 90HP-VUZMOJNO LI E??? [re: PRlSMA] |
|
Автор | 2OOOturbo (Нерегистриран) | |
Публикувано | 01.04.04 18:44 |
|
|
НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА!!!
Но знай, че в дълбоки води навлизаш! Повечето хора с мераци за турбо си мислят основно за проблема с монтажа на турбокомпресора, а горивоподаването и смесообразуването, кой ще го управлява. При инжекцион например нали ще трябва да ти се пренапише map таблицата в епрома или в другия случай да смениш изцяло ЕCU-то. В зависимост от инжекциона (Бош например) с дебиметър, можеш да се видиш в приключение, като напомпи турбото и дава грешни данни , с които компа се шашка(т.е. не всеки дебиметър става), допълнителни датчици за надналягане (не са евтини - Denzo 40-50лв.), разтоварващ клапан (става и клапана на озон карбуратор от Лада - 6лв.), електронен блок, който управлява горепосочения клапан (самоделка за около 10-15 лв.) Ако няма корекция и синхронизация на горивоподаването с входящото надналягане ефекта, който търсиш ще е ОТРИЦАТЕЛЕН!!!
При карбураторните варианти това се постига малко по-лесно с изцяло механични клапани и компенсатори.
Ами маслените магистрали за турбото, ами водните магистрали за неговото охлаждане (ако е с водно охлаждане), а по-високата компресия на твоя атмосферен мотор, в сравнение с турбо мотор (например 7.5 - 9) и още много други дребни лайна, за които не се сещам в момента.
Като в заключение не искам да те откажа от тези твои мераци, но всичко това е свързано с много четене, много свободно време и толкова вложени пари, колкото да си купиш турбо мотор с ecu-то на старо и да го боцнеш за един уикенд.
А ако се интересуваш и го желаеш на всяка цена, мога да ти дам подробна ПРАКТИЧЕСКА информация.
|
| |
|
|
|