|
Тема |
от форум Заз за форум Лада: Подобрение на Лада |
|
Автор |
P. - koвaчa (ентусиаст) |
|
Публикувано | 05.02.10 11:34 |
|
|
Тези два линка може и да не гледате са отделно:
http://paultan.org/2007/04/17/homogeneous-charge-compression-ignition/
http://paultan.org/2007/04/17/homogeneous-charge-compression-ignition/
Надолу вче четете:
http://www.allent.ru/forum/showthread.php?s=2cef721af347e7d77696040c55f33d35&threadid=3147&perpage=20&pagenumber=52
http://www.allent.ru/forum/showthread.php?s=2cef721af347e7d77696040c55f33d35&threadid=3147&perpage=20&pagenumber=47 !!!
http://www.rg.ru/2009/05/21/reg-jugrossii/seyfudin.html
http://www.ibadullaev.ru/forum/
http://www.ibadullaev.ru/forum/viewtopic.php?p=1515#p1515
http://www.youtube.com/watch?v=js_AfCpf75U
http://www.allent.ru/forum/showthread.php?s=24ce16150ffcb579bea3dfacdaf1f266&threadid=3147&perpage=20&pagenumber=24
http://www.volnovoidvigatel.ru/kushul-vankel/index.html
http://www.allent.ru/forum/showthread.php?s=2cef721af347e7d77696040c55f33d35&threadid=3147&perpage=20&pagenumber=53
Линковете са подредени по значимост и хронологично.
Основата на идеята, която подхвърля покойникът е да се ползва детонацията, т.е да не се приема като недостатък, а като явление което би могло (управлявано по подходящ начин) за снемане на по високи резултати - икономически и динамични с минимална преработка на двигател в случая "Лада"
Казано на професионален език Бо Де Роша срещу Сади Карно.
Разбира се независимо от 16 те часа прекарани пред компа в разучаване на темата, не съм на 100% сигурен че всичко това е вярно, но и моите знания не са чак толкова големи.
http://www.allent.ru/forum/showthread.php?s=46b2fe8ebea7be458432a09ddb049725&threadid=3147&perpage=20&pagenumber=60
http://www.allent.ru/forum/showthread.php?s=46b2fe8ebea7be458432a09ddb049725&threadid=3147&perpage=20&pagenumber=61
http://www.allent.ru/forum/showthread.php?s=46b2fe8ebea7be458432a09ddb049725&threadid=3147&perpage=20&pagenumber=62
http://www.allent.ru/forum/showthread.php?s=46b2fe8ebea7be458432a09ddb049725&threadid=3147&perpage=20&pagenumber=62
http://www.allent.ru/forum/showthread.php?s=46b2fe8ebea7be458432a09ddb049725&threadid=3147&perpage=20&pagenumber=71
Твърдят че Проблемът им е в хардуер който да е достатъчно бърз за да управлява своевременно устройствата коригиращи дроселната клапа в съответствие с натоварването .Програмно обезпечение вече си имат.
. Те са :
а)снижили обема на горивната камера за да предизвикат устойчива детонация
б) Създали запалване пригодено с новите изисквания на суперобеднената горивна смес.
б) наясно са че им трябва много добър процесор и отличен програмист
Ами това е . Не съм напълно скептично настоен но и не съм сигурем че ще се справят с всичките тези предизвикателства скоро.
Забравих да уточня Заз-ка с подобно подобрение би имала мощност 120 к.с., би ) се движила с 160 км в час,(ако издържи на нашите друмища) и би харчила 2 до 3 литра бензин на 100 километра пробег при тази скорост.
Гледам ентусиасти вече преправят едноцилиндрови двигатели от мотофрези по сайта им има филмчета и снимки.
Ето и последни отзиви:
http://www.ibadullaev.ru/forum/viewtopic.php?f=3&p=2224&sid=efcc1f1cb2808c429396632755910ca1#p2224
|
| |
|
|
|