|
Тема |
Re: Компресия [re: LADA15OOS] |
|
Автор |
butaloto (dohc) |
|
Публикувано | 06.05.06 17:05 |
|
|
Купих мойта лада на 120 000км. Веднага след като смених маслото на двигателя измерих компресията с един приятел. Даде 11,5 атм. на четирите цилиндъра еднаква. Колата си върви и съм доволен от нея. Личи си, че има компресия. Познава се не само че върви като я натъпиш, а и че като дадеш рязко газ и трябва да ти прекърши врата и обратното - като отнемеш рязко газта трябва да целунеш волана. Познава се също и компресията когато оставиш колата на наклон с изгасен двигател и на първа предавка. Не трябва да изпуска (това е вече твърде относително, защото градусите на наклона(пътя) варират в големи градуси и за целта съединителя трябва да ти е перфектен). Според мен заводските данни на нова лада-класика от завода трябва да са малко на 12атм. (взимам за пример мойта която е на 120 000км. и е 11,5атм.), доколкото съм запознат основен ремонт се прави когато двигателя падне под 9,5 атм. Мерих компресията на една лада която беше на 1000км. след пълен основен ремонт на двигателя и извади 1 цилиндър-12,9атм.
2цилиндър-12,9атм.
3цилиндър-12,5атм.
4цилиндър-11,7атм.
Може би някъде му изпускаше клапан или майстора не му беше направил добре ремонта и въпрекио това тази лада доста добре набираше, особено по баирите... Аз съм втори собственик на ладата която карам и стария собственик ми каза, че е запазил така добре двигателя с редовна смяна на консумативите и освен, че се сменят редовно се и слагат качествени и хубави консумативи. Аз продължавам да си сменям всичко редовно и не я форсирам във високи обороти.
|
| |
|
|
|