|
Привет! Пак съм тук!Еййй така се радвам,че има и други ентусиасти освен мене.Е,аз не искам да я цедя максимално.За светофарите съм съгласен. 1500/1600 са способни да садерат изгнилите шорти на не малко Голфове и Астри ,е все пак до 1600.Няма да е честно иначе.А за тези Астри и голфове ,дето са 1,4 нямат шанс.Много са спънати,теглят като ги надъниш здраво,нямам много стаж като шофЬор,ама съм карал такива,малък мотор,иска обороти за да откъни.Докато при класиката не е така ,има добър старт не буксува а направо отлита,е боксува .На старта и на средни обороти дърпа много,дето ти викам аз мине ли 3500-4000 тогава си казва думата.Апък дай Боже да има някой по-душмански баир нагоре,изобщо не могат да те настигнат,на равното -да все пак ония Опел да речем може да откара до 170 и отгоре ,ама на равното и дядо ми със Явата знае .Пък той какви ги е правил ей като наще истории ,ама с мотори.Дето вика той- мама му и MZ-та ,малко баир видя и СПРЯ! .Така де няма шанс ЕТЗ-то срещу Ява ,особено на баир и нагоре,няма умаляване.Както и да е,отплеснах се.Ама не им се връзвайте толкова де лОстави простака да се пъне по баира като иска,после му гледай панаира,как се мъчи да набира и после как готино спира ,щом от пред се зададе ТИР-а!!!Да се натискат.Нали ги гледам малко да изпищя с гуми и вече ша ги изкъртят да ги ... и кошниците.Особено на някой светофар ,густо ми правят,ама по-кеф ми става като кара БАЩАТА, той ,така де по-си я знай колата и не я жали много ,е абе кара си я мама и уверено,нищо,че отдавна не е на моите години и акъл,е за акъла може би,малко,та густо майна и онези тамън да се засилят да го сплашат малко ,така се залепват отзад и се натискат и само като светне със стоповете отзад по рязко да видите как бързо се кротват! Ще се кротнат я! Само като видят ония КРИВИЯ отзад ,дето се закача ремарке то побеляват.А пък ако знаете как хубаво троши и сваля брони.... .Не всяка кола на която има теглич е тормозена кански,то е полезно да имаш такова устроиство за поддържане на дистанцията! !
|