|
|
| Тема |
Re: Принудително отваряне на клапа 2 [re: Nikiboy] |
|
| Автор | stan 21O7 (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 01.04.05 16:47 |
|
|
|
Отваряш пневмо-привода (има вид на гъба, отдолу има лост),вътре в пневмопривода има пружина. Изваждаш пружината, изваждаш и гумената мембрана която е закрепена за лоста. Лоста е закрепен в най-долната си част с лоста за втора клапа с малка скобичка,махаш скобичката и изваждаш лоста нагоре заедно с мембраната. Слагаш пружината под мембраната т.е. пружината минава през лоста и сглобяваш. Ако се окаже че втора клапа стои леко отворена трябва да намалиш навивките на пружината (не тази която местиш отдолу) която държи лоста на втора клапа принудително затворен. Намаляш навивките на пружината докато втора клапа стои нормално затворена.
Провери дали втора клапа се отваря напълно. Ако не - виж лостовата система която задвижва първа клапа. Луфтовете по нея трябва да са минимални. Регулира се от 3 пластмасови съединения навити на резбата на лостовете.
Моя карбуратор е направен по този начин. на ниски обороти не варви много добре, но стигне ли 2500 и излита.
На газ не останах много доволен. На ниски и средни обороти при пълна газ мощноста малко се понижи.На високите обороти не забелязвам разлика.
| |
| |
|
|
|