|
Тема |
Re: Запалване с четири бобини на лада [re: млaдeжa*] |
|
Автор |
Bat_llko (непознат
) |
|
Публикувано | 15.01.05 21:42 |
|
|
Абе и така си работи добре, но ми се иска да има по-силна искра във високите обороти, защото не съм свикнал да карам в ниските. Пък и това, което не ми харесва най-много е тая искра, дето прескача между палеца и дистрибуторната капачка и страшно много повишава съпротивлението в системата. Това за газта в колектора наистина ще е голямо предизвикателство. Все пак си мисля, че май има някаква мембрана в изпарителя, която в зависимост дали има или не разреждане в колектора преценява дали да пуска газ колкото за празни обороти или да пуска с големия черпак. Проблемът тогава не е обогатяването на сместа при пуснат педал за газта, а в това, че ще се получи най-бедна смес при пълна газ. Май ще е най-добре да се остави сегашната система, а да се сложат щуцери в колектора преди всеки от цилиндрите, през които да се впръсква по малко газ при малко разреждане в колектора, като така се постигне по-бърз отговор на двигателя. Може би нещо на принципа на иконостата. Тогава ще може да се кара с икономични настроики нза газ и що годе бедна смес, а при нужда от по-висока мощност да се впръсква допълнително гориво. Доколкото си спомням поне при бензина при постигане на максимална икономичност и на максимална мощност има някаква разлика в качеството на сместа. Би трябвало и при газта да има.
|
| |
|
|
|