|
Тема |
За новата ни Лада или как си промених мнението... [re: RFF] |
|
Автор |
PRESSURE (газ до пода!!!) |
|
Публикувано | 30.09.04 17:54 |
|
|
Фирмата където работя купиха чисто нова Нива, късата база за 10,800 май беше. За 6-700км на мен лично ми скъса нервите. Това е клуб Лада и смятам, че е редно да си пишем дори и неприятните неща. Двигателя сечеше яко и беше почти невъзможно да се кара под 2500 об/мин. Има гаранция една година и за 3-4 седмици (откакто я карат/ме активно) ходиха до сервиза горе-долу толкова пъти ЗА ТОЗИ ПРОБЛЕМ САМО. Тук НАР се изложиха тотално. Сервиза както ми го описа колегата представлява гараж някакъв. Няма ЕЛКОН, няма газ-анализатор, няма нищо. Някакъв шмекер там оправял колата "на ушенце". Върти тук, върти там - карай да кажеш върви ли. Колегата кара, но за 100м му се сторило, че върви и онзи го отпратил. След две вечери се връщаме към София около 12ч вечерта и колата вече така сечеше и придърпваше, че се уплаших насериозно, че ще ни остави. Прибрахме се за щастие. При от Сандански до София изхарчи половината резервоар. Онзи дрисльо сложил капачка на делкото от 3лв!!! Колегата му казал: "Каква е тая капачка?" обаче му казали, че такава ще сложат - ТОВА Е. За сравнение - за Жигулата си купих капачка "Цитрон" за 12лв и изкара поне едно 20хил (може и 30). После я смених защото си купих нова - пак същата. Колата работеше перфектно през цялото време.
Накрая навих шефа да закарат колата на ИСТИНСКИ сервиз и я оправили за 2 часа. Повредата била в електромагн. вентил на карб. и още нещо, не помня какво. Обаче колата върви перфектно. Още не сме засекли разхода.
Няма да говорим, за доста запъващата се задна седалка докато се сгъне, за трудно затварящата се врата на шофьора, за инатливото лостче за задния капак, за палячовските гуми с които се продават, за не винаги връщащите се лостчета на сгъването на предните седалки. Някой ще каже - това е козметика. Щеше да бъде ако колата беше стара. Обаче това е ЧИСТО НОВ АВТОМОБИЛ. Човек си купува нова кола за да я кара, не да тръгне веднага по сервизи или да отстранява разни повреди и заяжданици.
Трябвало е да сменят маслото в сервиза на 2500км. Колегата като отишъл не са го сменили. Човека не е длъжен да разбира те какво правят. Въпреки, че разбира.
Шефа така се беше ядосал, че сериозно се беше замислил дали да не им я върне, ама нали я оправиха и едва ли, пък и то не е проста работа.
Нова Лада не бих желал да си купя със сигурност. Старата ми Жигула няма такива проблеми.
Редактирано от PRESSURE на 30.09.04 18:03.
|
| |
|
|
|