Ще ти кажа аз какво направх. Взех си Фиат, не че съм го търсил, от едни познати изпадна. Типо, 1.4 карбуратор. В крайна сметка нали Фиатите са предшественици на Великите ВАЗовски Заводи  Та Типото е нещо като наследник, през 2-3 поколения на Жигулата. Да ти кажа честно доволен съм. То на каквато и кола да се качиш след руска, ти се струва като Кадилак, ама трябва да се помисли добре. Реши първо колко пари можеш да отделиш. Мойто го взех за 2500, за 9 месеца и 12 000 км съм вложил около 1000 още, сред тях и АГУ-то. На мен и Ладата ми е на газ, за бензин изобщо не става дума. За дизел, особено за стари коли, също няма смисъл според мен. Така че, търси си бензин, най-добре карбуратор, аз много му се радвам на моя че не е инжекцион, защото това отваря още една глава в подръжката Слагаш му газовата уредба, и перкаш по цял ден. Не ме разбирайте погрешно, нито хваля газта, нито Фиатите, просто казвам при мен как е. А и друго нещо, частите в общия случай не са много скъпи, някои неща - да, но рядко. Сменил съм комутатора на запалването (електронно запалване или както там му викат) - 60 лв., ауспуха - задно и средно гърне под 110 лева не можах да намеря, пък за ВАЗ бях свикнал на 20 лв. на гърне, та ми е нанагорно  . Накрайник кормилен - беше нещо 18-20 лв. Проблем са шарнирите - вървят заедно с носача - а комплекта е 55 лв., сега трябва да ги сменям двата, та ще отидат 110 лв. и за това. Останалото са дреболии. Комплект гарнитури за карбуратора беше 9 лв. Разни такива джаджи. Комплект ангренажен ремък с ролки - Гудиър и ИНСА май бяха ролките - вървели комплект, ми излезе 60-70 лв. с работата!!! Един приятел по същото време си взе Рено 19 - над 200 лв. му взеха за неговия ремък, пък и ролките там три били, и били по-скъпи. Специално за Типото, за града е идеално, макар че аз съм висок и ми е малко тясно, но за паркиране е екстра - сутринта се намуших между една кофа и една астра пред офиса, където никой друг ме би спрял. Мися си обаче следващата ми кола дае по-голяма, или поне с по-голям двигател. 1.4 си е малко, не че съм състезател, ама още 20-30 коня отгора ще ме направят по-спокоен. Та прави си сметката, разпитвай и гледай. Каквото изпадне и ти хареса, взимаш и караш, в крайна сметка кола е това, аз го ползвам за да се движа с него.  
Satan watches all of us!!!
|