|
Тема |
Re: 100 OKTANA [re: lvaka] |
|
Автор | Xapи (Нерегистриран) | |
Публикувано | 19.09.04 08:32 |
|
|
Преди години като взех книжка и се качих за сефте на жигата ми направи впечатление че се изпуска много черен дим от аспуха и малко трудно пали ( с повечко въртене) . Тогава не разбирах много ама взех книжката ръководство на колата и се зачетох как се центрова статичния момент на запалването. След това изпълних операцията и какво да видяна около 25-35 градуса преди ГМТ контролната лампа светна. Интересно беше това че никога не съм чул характерния звън от бутало-мотовилковата група които да ме наведе на мисълта че има толкова голямо изпреварване. Колата беше карана така много километри и до сега няма повреди по тези елементи . Друг е въпроса със съсипването на сегментите от тенденциозно високите обороти на работа на мотора и това че до 150 000 км е карана само с масло М10-Д като някои смени съм правил и на 14 000 км.
|
| |
|
|
|