|
Тема |
Re: avans [re: Nicky] |
|
Автор |
KnownHow™ (CIVICSHUTTLE4WD) |
|
Публикувано | 15.01.04 18:04 |
|
|
Може да е от газта, от бензина или от ъгъла на запалването. Не бива да се бърка детонацията с ранното запалване на горивната смес, поради което чука аванса. Детонацията е самопроизволно самозапалване на сместа при много горещ двигател или ниско октаново число на бензина за степента на сгъстяване на ладата. Детонационното горене е доста опасно за двигателя, защото сместа не изгаря програмирано и постепенно, както би трябвало, а взривно, като енергията на горивото не отива за разширение на обема, а се превръща в топлина. В резултат двигателят прегрява и работи с понижена мощност. Разбира се това е доста опростено обяснение на процеса, но иначе е много дълго. За да не чука аванса трябва:
1. Свещите да са в норма.
2. Клапаните да са правилно регулирани.
3. Ъгълът на изпреварване на запалването да е 5-7 градуса преди ГМТ. на първи цилиндър.
Ъгълът се регулира лесно и не е необходим елкон. Изобщо центровка на Ладата се прави ВИНАГИ ПРИ СПРЯН МОТОР. Защото дори и на малки обороти центробежния регулатор оказва влияние върху изменението на ъгъла.
Как става това? Ако искаш ще ти обясня. Само пиши.
Искам да знам всичко за колата си!
|
| |
|
|
|