|
Тема |
Re: Aко някой още го вълнува [re: Nik] |
|
Автор |
млaдeжa () |
|
Публикувано | 26.05.03 20:21 |
|
|
Жигулата фабрично волтмер няма.Та една зима пускам си аз музика,вентилатор,фарове и т.н. консуматори лампата на заряда не свети и си карам така докато един щастлив ден изтощения акумулатор се обади и трябваше да ме дърпат.Проверих после при такова натоварване какво е напрежението на заряд.Установих 10 волта!!!! а лампата на заряда не свети почва да свети ако падне още на долу.Е питам се аз за какво ми е такъв фалшив индикатор и си купих волтмер а лампата остана само за екстрени ситуации като да речем изгорял бушон да индицира че заряд няма въобще.Е в последствие смених релето на заряда с електронно и нещата се доуправиха.Старите електро-механични щуротии не стават за нищо.Имаше и малко смешна ситуация с това електронно реле.Понеже има праг на сработване и то без консумация се улучва точно работата на празен ход.Та отива един колега на елкон да му видят колата и ония казали сума си неща че има да оправя щото при сработването на релето оборотите падат ама веднага напрежението става по голямо и пак се качват и така един колебателен процес.Та свалил една от клемите и празния ход заспал и им казал ха сега действайте.Накрая му взеха парите и нищо та ходи на други майстори.
|
| |
|
|
|