|
Тема |
малко да поразсъждаваме и обменим опит...... |
|
Автор |
silent (някакъв) |
|
Публикувано | 30.12.02 20:09 |
|
|
проблемът е следният: баща ми си купи кола "АЛЕКО" добра запазена машинка с ладов мотор1600кубика на реални 80 хиляди километра/100% реални не ми се обеснява защо/ моторчето е много добро грижливо поддържано но прави за втори път една беля........ когато е много студено избушва масления филтър и изтича маслото..........маслото което последния път изтече беше ИНСА 15W40 филтъра някакъв безименен.........мисълта ми е не трябва ли при някакво повишено налягана /студено гъсто масло или друга причина да сработи клапана на маслената помпа преди спраска филтъра.......и друго имал ли е някой друг такъв проблем и как го е решил......междувпрочем направихме аутопсия на филтъра клапанът ме работеше нямаше нечистотии и чужди елементи в него.........моля споделете щото нищо по тоя въпрос не пише в дебелите книги а пък старецът държи новата туба с масло до печката да му е подръка и не смее да го налее да не стане пак тоя сакатлък..........
незабележим
|
| |
|
|
|