|
Тема |
Re: SPORTNO OKACHVANE [re: Шkoдa] |
|
Автор |
mladeja () |
|
Публикувано | 22.02.02 19:48 |
|
|
Тка значи искаш спортно да го даваш.Ами тези Монро не са ли ти достатъчно твърди.Ако не са то си вземи оргиналните и изсипваш маслото от вътре и можеш да сложиш двигателно то е по гъсто и ще станат камък.След това ще трябва да посетиш зъболекар да ти прилепи пломбите ако имаш такива и караш почити без проблеми.
Майтапа на страна но не само от амортисьорите зависи стабилноста на колата.Приготвяш за смяна всичко що е гума по щангите.Отпред селенови втулки -тънкост затягат се когато колата е вдигната на крик.Така имат леко торсионно значение в окачването.Гумените тампони или както там се казва по онази щанга дето е крива като макарон май беше стабилизираща.По два броя на всяка страна.Гумените тампони по амортисьорите долу и горе.Май за предницата свършиха.После от зад там не съм сменял но на амортисьорите и всичко друго гумено.Тези гумени истории се разрушават с времето и ... знаеш кво става при завой с по голяма скорост и малко неравности.След като си направил всичко това ще получиш стабилност и такова тръскане че не знам дали ще се трае.
За гумите - не знам защо все се хвърляте на широките.Колата е достатъчно стабилна и с 165/13 поне моята е така.Върви си в пътя с отпред оргинални амортисьори и от зад сменени и то пак със същите.
И аз съм с 2101 но от 1980 год.На 136000 км.Секундите и на газ и на бензин са 22 до 100 км.Но напоследък ми падна крайната скорост от 140 и малко от горе на 120 и малко от горе.Това стана за сметка на разхода на гориво.И по пъргаво отношение в границата 70-90 км.Карбуратора ти е хубав за спорт има прекрасна динамика в сравнение с Озона и би трябвало да ти са по малко секундите.Ако няма нещо объркано в жигльорите разбира се.И другото важно нещо в което се убедих газоразпределение.Тоест как ти са зацепени колянов и разпределителен вал.
Със сигурност има фирми дето ще ти тунинговат колата но ако няма да ходиш на ралита не си заслужава.Много яд ще береш особенно в градския поток.
|
| |
|
|
|