|
Тема |
Re: Рабрал си ме грешно [re: Filo] |
|
Автор |
mladeja () |
|
Публикувано | 30.01.02 18:46 |
|
|
Максим въртящ момент при честота 3 400 об. е 1200-87,5 Н.м 1300/S -94.2 н.м.
1500 - 106 Н.м. и 1600 -123 Н.м. по книжка всичко.Максимална мощност както съм ги изброил съответно в к.с. 64,69,77,80. като максим. мощност е при 5600 об. само за 1600 е при 5200. Не ме учудва усещането за пръскане на мотора моето е същото.Ами Нашите мотори се правят с много повече компромиси от западните или далеко източните.Хлабини в лагели ,хлабини в разпр. вал и клапани , ит.н. много са.Другото шумно нещо е веригата която е бая дълга и даже и опъната добре шуми.Като цяло агрегата е доста шумен.Пробвай например когато си регулирал клапани и натегнал верига ще забележиш забележим спад на шума и настъпваш малко повече от нормалното.Пробвал съм с шумо изолации но не помага не става много по безшумен мотора.Другото важно нещо нашите машини е хубаво да се карат с обороти под 4000.Защото ако караш по дълго време с тях и нагоре трябва да си готов да регулираш клапани и опъваш верига.А и друго щях да забравя опити в високите обороти е задължително да се правят с висококачествено масло или добавка към него която не е рекламен трик а наистина опазваща основните пък защо не и всичките детайли от двигателя при екстремни натоварвания.
В общи линии Ладата говоря за моделите до и включително 2107 е хубаво да се карат със скорост около 100 км. Знам че ще има много опоненти но това е най щадящия режим за двигателя.Даже 100 и са малко множко.80 е най добре .
Пиша тези неща като не ги спазвам въобще.И за това скоропостижно ми свърши разпределителния вал.Вчера сменях издухан изпускателен клапан и все такива хубости.А това за клапана е отвратителна работа цял ден за един клапан дето струва 4 лв. ми отне и не само на мен а и още един човек.
Всеки да си преценява имали пари или сили да си ремонтира колата - каране до дупка колкото може.
Иска ли да си съхрани двигателя и съответно да не се набутва с ремонти и реглажи - 80 км.Освен и другите неща ще си спести и не малко пари от икономия на гориво.За дълъг път хич не е малка.При тази скорост и добре регулиран автомобил и смея да кажа гуми предписани от завода производител 165/80/13 разхода пада под 7 л.на сто.Даже и до 6 може да стигне при по икономична настройка на карбуратора.Говоря за нормално натоварен автомобил например 5 човека по 90-100 кила и не повече.
В противен случай 120,150 и нагоре ако на някой му стиска и е във възможностите на колата - водовъртеж в резервоара.И изпразване на джоба.Гори 12-15л. на сто.Горе изброените литражи са лични постижения с 2101 - 1200 - Жигула с карбуратор "Озон" 1 без изключване на подаване на горивото при принудителен празен ход лятно време гуми 165/80/13.
|
| |
|
|
|