|
Тема |
Re: Rabotna temperatura [re: Carrot] |
|
Автор |
mladeja () |
|
Публикувано | 15.11.01 20:18 |
|
|
При теб може да е обратното.Тоест ако термостата е блокирал и не може да отвори върти само малкия кръг през двигателя и той загрява повече от необходимото.Второ ако е наливано само чешмяна вода имаш порядъчно количество котлен камък отложен по стените на охладителната система.Мисля че продават някакви добавки за прочестването на последната.Аз не съм пробвал но ако не е термостата можеш да пробваш.Друго което се сещам е че може охл.ситема да не е обезвъздушена тогава много бързо загрява че даже и прегрява.Как се сменява охладителна течност пише по книгите има една подробност.Хубаво е да качиш само предницата на някакъв байр например на тротоара кранчето на парното да е отворено и наливаш.След това палиш и ако загрява по бързо пак има въздушна възглавница.
Друго не се сещам сега но почни от термостата.Запали двиг. и го попипвай дали отва ря когато водата загрее.Ще се ориентираш по загряването там където е било студено. Успех.
|
| |
|
|
|