Между обикновените фантазни идеи и идеите, описани от Кастанеда има съществена разлика... не ми се разтягат локуми по таз тема, затва разчитам ти сама да се догадиш за тази разлика..
А едно е да усещаш, чувстваш и дори от личен опит да знаеш разни неща, които може и да изглеждат фантасмагории на голямата част от останалото човечество,
съвсем друго е да седнеш и да ги напишештака, че да заинтересова голяма част от същото това човечество и
съвсем, съвсем трето е, да вземеш написаното и да сътвориш една филмова реалност, с която да приобщиш, чрез разбираеми за всички визуални средства, непренебрежимо голяма част от човечеството...
да го кажа по друг начин...
едно е да знаеш разни "странни" неща и да умееш да си фиксираш СТ така, че да си ги преживяваш и да пребиваваш в тях, когато ти кефне, даже и да намериш още двама-трима, с коит да си синхринизирате СТ и да си ги изживявате заедно..
съвсем друго е, да вземеш тез неща, коит знаеш и така да ги напишеш, че да привлечеш гроздове от хора, на които чрез написаното да фиксираш техните СТ в позицията/иите на твоята СТ и
съвсем трето е, да вземеш написаното и така да го пресъздадеш и конструираш, че да фиксираш СТ на цели конгломерати от хора...
ако трябва да направя и друга нескопосана аналогия искам да кажа, ако изобщо мога да кажа нещо такова, достатъчно ясно, не всички ученици на ДХ, могат да станат учители като него, нали... той притежава нещо, което придърпва СТ на останалите около него.. а има други, дето може и да са блестящи ученици и после магьосници, но нямат онова нещо или способност да фиксират СТ на други хора ...
тва е... ако мож, разбирай, ако не - не.. изгубила съм си дарбата да са обясня от раз и от две думи , да стане ясно откак спрях ритниците ...
Мерси за жеста!
|