|
Тема |
Процедурата в БОЛ [re: JJ] |
|
Автор |
Димитър Ганчев () |
|
Публикувано | 07.07.00 14:29 |
|
|
В БОЛ процедурата е малко по-друга. Няма тестов акаунт, за да не се спекулира с него (много е удобно да поискаш тестов акаунт, когато инцидентно ти потрябва достъп до Интернет по конкретен повод). Но има т.нар. "Гаранционна карта". Тя ви дава право да си получите обратно всички платени такси, ако в определен срок от регистрирането се откажете от услугата, без оглед на причините. От платените такси се удържат само изразходваните часове по тарифата, по която биха били платени, ако бяха закупени само те.
Пример: Купувате си 200 часа V90 гарантиран достъп за $80, но след 5 часа работа се отказвате. Тогава ви връщаме $75, защото 5 часа според ценовата листа за тази услуга (http://www.bol.bg/prices/dialup-bg.html) струват $5. Надявам се разбирате защо не можем 5-те часа да ви ги сметнем по цената за 200 часа ($2) - защото всички щяха да купуват по толкова и на всеки няколко дни да се отказват и да се абонират отново под чуждо име ...
Точният текст на гаранционната карта можете да получите в офиса на Шишман 31.
Има и друг вариант - да си закупите минимално количество часове онлайн през http://www.bol.bg/register.html. Например за услугата "Обикновен достъп" можете да си закупите само един час са $0.50 (един лев). При онлайн регистрация не се заплаща инсталационна такса.
Митко
Please, не ми отговаряйте в стил "Митко и Вени са идиоти, а БОЛ не съществува". Това вече го знам и не ми е интересно. Отговаряйте ми само ако имате какво да кажете.
|
| |
|
|
|