|
Тема |
Re: Примери за "поддръжка" от Нет ис сат [re: Basaev] |
|
Автор |
justuser (непознат
) |
|
Публикувано | 22.11.07 22:10 |
|
|
Аз ли пропускам нещо, но не можах да видя проблем (не толко голям) в комуникацията с поддръжката на Нет Ис Сат. Имало проблем с iptv.bg? Кой всъщност предлага услугата? А как би отговарял човек, получаващ голям брой обаждания в момента, евентуално няколко души му пишат на ICQ и на всеки драмата е коя от коя по-важна.
Тук идва основният въпрос: за какво се обаждаме на поддръжката? Не е ли целта да обясним проблема ни правилно на човека от другата страна и да се поинтересуваме от разрешаването му? Има ли смисъл ако човека от другата страна по някаква причина не реагира адекватно, да бъдем агресивни? А някои го правят "за спорта" като гледам...
Не ви харесва как сте били обслужени? Покажете го с достойнство. Говорете с началника на отдела и обяснете от какво не сте доволни.
Пак не сте доволни? Сменете фирмата.
Ако въпреки това продължавате да ползвате услугите на фирмата, от която не сте доволни, ваш си проблем.
Редактирано от justuser на 22.11.07 22:32.
|
| |
|
|
|