Бях 4 години абонат на NetWLan и бяха чудесни. За 4 години да са имали няколко спирания на нета, никакви издънки. Винаги имаха човек на телефона, когато се е налагало да им звъня. Реших да им предплатя тази пролет за 6 месеца и така 1 месец ми излизаше безплатно. Някъде около май-юни започна КОШМАР. Вероятно по това време са ги купили Спектрум Нет.
Нета започна да ми спира или да забива. Първо ми говореха, че Уиндоуса ми бил кофти и трябвало нов. След това рутера ми бил зле. Чувах и оправдания като от жегата е причина да нямате нет. Силен вятър, жега, дъжд...всичко им спираше нета. Звънях на телефона и не ми вдигаха и накрая един от техниците, когато вбесено се оплаках, че нямам нет ми отговори - Не може да нямате нет, вие сте с оптика!? За 6 месеца съм им се обаждала толкова пъти, че скапаната им промоция ми излезе двойно по-скъпа. Върхът беше при една буря в която ми гръмнаха лан картата и на въпроса ми за компенсации, една недоклатена мърла, която са сложили в офиса си ми се разкрещя, че моя била вината, че по техния кабел бил треснал гръм. Едвам изтраях да ми изтекат 6-те месеца и се махнах.
6 месеца нерви, телефони и постоянно прекъсване на нет. Да не говорим за недоносената пикла в офиса им в Западен парк, която явно си мисли, че всеки е длъжен да й козирува и може да крещи на клиентите. Аман от шуробаджанащи и протежета.
А, и да добавя нещо. Не съм единствената махнала се от Спектрум, след като купиха Нетвилан. От 6 абоната в моя вход вече е останал само 1. Скоро само шефовете им, протежетата им и роднините им ще им ползват нета.
|