|
Тема |
ами ... [re: L.M.] |
|
Автор |
sheki (рибка :)) |
|
Публикувано | 20.09.06 00:40 |
|
|
не мислите ли че в такива случаи това орязване на портове трябва да се опише в договора изрично , всеки би се чувствал ощетен това си е "подводен камък", конкретно в този случай е трябвало малко повече сговорчивост от страна на доставчика с подходящо договаряне можело да се направи изключение и всички да са доволни , уви в България не е дошла фаза в която клиента да е ценен , всяка уважаваща себе си фирма трябва да има специална политика в такива ситуации.... ако си мислят че в такава ситуация (и вече при сключен договор и отношение)се губи само един клиент ... много им са грешни сметките ..
ей на туй е мойто мнение ..
просто и лесно
|
| |
|
|
|