|  | | 
| 
          | 
              
                | Тема |  Re: Legal? [re: 4l] |  |  | Автор | Mитko (събота вечер) |  |  | Публикувано | 09.05.06 16:08 |  |  |  | 
        
 1. Нямаш право да даваш информация за твоите клиенти на никого, освен на съответните полицейски служби и то след като ти го поискат писмено. Т.е. в никакъв случай не можеш да информираш БАМП кой е въпросния клиент. Те биха могли да поискат тази информация от НСБОП, икономическа полиция или който там орган сметнат за компетентен, а органът на свой ред да я поиска от теб и ако прецени - да им я каже или да не им я каже.
 
 2. Щом са те уведомили, ти си длъжен своевременно да вземеш нужните мерки според своите компетенции. Щом машината не е ваша, а е на клиент, вашите компетенции се свеждат само до информиране на клиента. Т.е. трябва да му препратиш въпросното съобщение и от този момент отговорността е негова.
 
 С това се изчерпват както правата, така и задълженията ти по случая. Спиране на достъпа до хоста могат да ти поискат само съответните органи и то пак писмено.
 
 Формално не си длъжен да препращаш съобщението до клиента си, а да отговориш, че това писмо не е адресирано правилно и не трябва да е до теб, а до твой клиент, без да казваш кой е. БАМП трябва сама да се пребори да го идентифицира (евентуално чрез полицията), за да му го изпрати директно, но това според мен е излишна процедура, която само изнервя участващите страни и в крайна сметка не води до нищо, освен до малко "спечелено" време.
 
 Митко
 
 
 
 
 |  |  |  |  
 |   | 
 |