|
Тема |
Re: Legal? [re: 4l] |
|
Автор |
Mитko (събота вечер) |
|
Публикувано | 09.05.06 16:08 |
|
|
1. Нямаш право да даваш информация за твоите клиенти на никого, освен на съответните полицейски служби и то след като ти го поискат писмено. Т.е. в никакъв случай не можеш да информираш БАМП кой е въпросния клиент. Те биха могли да поискат тази информация от НСБОП, икономическа полиция или който там орган сметнат за компетентен, а органът на свой ред да я поиска от теб и ако прецени - да им я каже или да не им я каже.
2. Щом са те уведомили, ти си длъжен своевременно да вземеш нужните мерки според своите компетенции. Щом машината не е ваша, а е на клиент, вашите компетенции се свеждат само до информиране на клиента. Т.е. трябва да му препратиш въпросното съобщение и от този момент отговорността е негова.
С това се изчерпват както правата, така и задълженията ти по случая. Спиране на достъпа до хоста могат да ти поискат само съответните органи и то пак писмено.
Формално не си длъжен да препращаш съобщението до клиента си, а да отговориш, че това писмо не е адресирано правилно и не трябва да е до теб, а до твой клиент, без да казваш кой е. БАМП трябва сама да се пребори да го идентифицира (евентуално чрез полицията), за да му го изпрати директно, но това според мен е излишна процедура, която само изнервя участващите страни и в крайна сметка не води до нищо, освен до малко "спечелено" време.
Митко
|
| |
|
|
|