Интех са едни от най-добрите интернет доставчици в София. Това си е моето лично мнение и нямам намерение да го натрапвам на никого. Тъй че спирам по темата.
Честно казано, вярвах че Бол ще бъде по-добрия избор за моята приятелка, но сглупих - препоръчах и този интернет с думите: Това е голяма компания, ще има добър съпорт - нали знаеш в някои квартали как нямат интернет със дни? И все такива сладкодумия, сякаш ви бях рекламно лице :( Сега се червя пред нея и майка и за това, че интернета е толкова бавен. А приятелката ми има база за сравнение. Тя плаща 25 лв. и получава 4 кб външен. Аз плащам 40 лв., получавам 25 кб. външен. За тези пари тя получава около 40 кб. към пиъринга, аз 250 кб. без значение към кой сайт се опитвам да достигна. И на всеки 2-3 месеца от Интех ме сюрпризират с увеличение на скоростта. Иначе преди година започнах на 60 кб пиъринг - сега са 250, за същите пари, които плащам.
За тези пари тя няма достъп до никъде. Да, отваря Гугъл. И ICQ зарежда. Виж, за това интернета е истинско бонбонче. Но как да и обясня, че няма достъп до фри сървърите? Опитвам се да я надъхам, че "тва фрито не е интернет, интернет е онова там дето е навън, извън границите на БОЛ". Но в същото време този истински Интернет нещо много куцичък. И тя какво да прави, иска да сваля филми. А като от БОЛ и изтърсят, че "видите ли, връзката към тези сървъри е много бавна по желание на собствениците им" тя избеснява и почва да псува това, че ми се е доверила за избора.
Когато тя види, че аз свалям всичко, което ми трябва, независимо от къде (Африка, Зимбабве, Бангладеш, Нова Зеландия, Франция, българските фрита и др.) с пет-шест пъти по-висока скорост от нея, тя се ядосва още повече на тези - цитирам нейните думи "мизерници". И тогава и обяснявам за това, че според мен доставчика няма достатъчно пари да си купи достатъчен външен капацитет, нито пък да осигури добра вътрешна свързаност и я призовавам да прояви разбиране. Но не ще и не ще - женска му работа!
Когато и спряха интернет връзката ден по-рано, а не както е по договор пък майка и излетя за офиса и такъв скандал вдигна, че горките момчета там са се сащисали.
За съжаление, единственото, което струва в услугата кабелен интернет е поддръжката. Когато се загуби връзката проблема се решава бързо и персоналът ви е много учтив и любезен.
Не знам. Честно казано доста набрах за тази година ползване. Затова жената ще ви сменя още тази месец. И аз я съветвам да не пуска предизвестие, нито да плаща за "последен месец" независимо от договора. Това са загубени пари за нея, която ги изкарва с достатъчно кървав труд, че да ги цени. Нещо, което явно вие не правите.
Митко, съжалявам, че трябваше да кажа тези неща. Но пък ми олекна
Welcome to the dreamland :)
|