|
Тема |
Re: Проблем с НетИсСат [re: mcYotce] |
|
Автор |
Oлer Ивaнoв® (Приятел™) |
|
Публикувано | 21.11.04 16:03 |
|
|
Преди време Митко Ганчев обясняваше защо са по-скоро вредни разни временни "гъделичкания" към клиенти- увеличена скорост, трафик или от сорта. Човека го написа- цитирам приблизително- защото когато "промоцията" свърши, когато клиента започне да получава услугата според параметрите и, ако преди това е била с по-добри такива, неминуемо ще има недоволни, които няма да приемат факта, че преди са получавали повече, временно, а сега са според платеното /край на цитата/.
Освен това до колкото схващам, ти плащаш за "домашен" достъп, а искаш гаранции като за фирмен, защото все пак развиваш някакъв бизнес.
В отговор на:
Непрекъснато премятам голям обем данни към клиенти, администрирам отдалечено какво ли не.
В отговор на:
А и да нямам какво да ги правя, не е коректно някой да ми дава по-малко, защото не ми трябвало. Ако ми трябва по-малко, ще си платя за по-малко.
Толкова за коректността.
А ако искаш да получиш отговор, вземи отиди в офиса им, поискай среща с някой от мениджърите и си сподели проблемите. Метода работи, лично съм го пробвал. Аз също съм към тях, и имах разни неприятни изживявания в началото, които поддръжката и разни анонимни админи не можаха (или не искаха) да разрешат- по телефона или с e-mails. И един ден разпечатах цялата кореспонденция, която съм водил по мейла с тях и разговарях в офиса им с някакъв шеф (затрил съм му визитката, а вече не му помня името), и за по-малко от седмица всички проблеми с моя достъп бяха разрешени.
Аре със здраве
|
| |
|
|
|