|
Тема |
Re: До каква степен доставчика трябва да поддържа [re: 4l] |
|
Автор |
voyager (прасе в космоса) |
|
Публикувано | 20.08.04 11:19 |
|
|
Само да допълня Фори, че предлагането на платена поддръжка е най-добрият вариант. На ваше място (на доставчиците) изобщо не бих се замислял да включа всякакви услуги, свързани с поддръжката на компютъра дори и с отделна тарифа и дори бих ги рекламирал. За много хора (съдя не само по себе си) най-логичното място, където да се обърнат при проблем, е интернет доставчика. Естествено, сега не бих се обърнал към тях да ми кажат защо ми бибипка високоговорителчето, защото не им е работа. Но ако имаше обявена тарифа, при която мога да извикам специалист да го погледне, защо не. (друг е въпроса, че в моя случай мога да се уредя и с една ракия )
И без това при доставчиците е пълно с хора, които разбират много, не виждам защо не се възползвате от тази бизнес възможност, вместо да се чудите доколко трябва да се поддържа клиента. Според мене по-логичният въпрос е какво може и трябва да му се предостави безплатно (почти нищо, ако проблемът си е в неговата машина) и какво да се плаща и за колко.
|
| |
|
|
|