|
Тема |
Re: HomeLan - UJAAASSS !!! [re: RazoR] |
|
Автор |
nic1 (непознат
) |
|
Публикувано | 23.02.04 10:53 |
|
|
Виж сега - аз много добре знам, че има технологично време за отстраняване на повреди. Те затова са си дали тези 72 часа. Но не може тъпо да ми отговарят по телефона, че не знаят за какво става дума, че нямам право да се обаждам, че само след 20 миути всичко ще бъде наред, че нямат връзка с техниците и т.н. А като минат тези 72 часа и все още нямаш връзка. При първия случай изгубих клиент, защото не можех да дам разумно обяснение кога ще имам най-накрая връзка. При втория случай просто не допуснах да ме мотят толкова дълго време. Трябва да има коректност към клиентите. Аз давам авансово пари за дадена услуга и естествено, че искам да я ползвам. И макар че сигурно звучи дребнаво - сега си търся парите за дните, през който нямах интернет през януари, защото през тези четири дни аз не съм ползвала услугата, но за сметка на това със сигурност ми се е качила доста сметката на телефона. Аз по принцип съм толерантен човек, но когато има разумно обяснение. Като се обадя по телефона - може да ми се даде разумен отговор - да, има проблем, но не сме локализирали мястото или знаем за повредата ще бъде отстранен до еди кога си, за да може човек да си прави сметка. Синът ми ползва интернет за забавление, но пък на мен той ми е свързан с работата ми.
|
| |
|
|
|