|
Тема |
Re: Допълнение [re: dd45] |
|
Автор |
checho (клюкар) |
|
Публикувано | 19.10.02 17:27 |
|
|
Като допълнение искам да спомена, че не DIAL-UPът е вида услуга, която определя качеството на един достъвчик. Първо защото той може да предлага много качествен достъп по кабел, наети линии и др., и просто да е заделил малък капацитет за входните точки Ако фирма XXX има 10mb канал и 9 клиента с по гарантирани 1mb, остава точно 1 мегабит за входните точки, което гарантира бавен достъп вечер при голяма заетост. Това не пречи, обаче, другите клиенти, с гарантирания капацитет, да ползват перфектен достъп по всяко време на денонощието.
Второ защото зависи твърде много от БTK - телефонни централи, кабели и др. Знае се, че и най-малкото некачествено съединение направено с подръчни материяли като тиксо или изолирбанд, внася смущения в линията на абоната. Само за пример: като смених кабелите вкъщи - преди бяха омотани с изолирбанд, с 2-3 съединявания и т.н., сега имам директен непрекъснат кабел от розетката в коридора но LINE IN на модема - повиших средната скорост, на която се връзваше модемът ми - преди 24000, 26400, 28800 максимално, сега е 33600 в 90% от случаите. Също зависи от настройките и драйвера на модема - ако напишете в extra settings at+ms=11, гарантирам, че над 33600 няма да се вържете дори и на цифров телефон да сте. Друго, ако на аналогова линия с 56k модем не се забрани да се връзва над 33600 - K56 или V90, в половината от случаите не се осъществява връзка.
|
| |
|
|
|