|
Тема |
Re: нали така? [re: няkoй] |
|
Автор |
- Илko - () |
|
Публикувано | 23.07.01 00:16 |
|
|
Не е изобщо въпроса къде и как се случва проблема.Проблеми винаги ще има.Важно е отношението към клиента който има проблем.
Доставчика на интернет е заинтересован да си решава проблемите бързо и дори да дава неустойка на клиентите си за да ги запази при евентуално негова вина.Как обаче се държи БТК? И какво ще загуби тя ако не ти обърне внимание?Повечето от интернет доставчиците имат денонощен телефон за съпорт.Вярно и БТК има но я се опитай да звъннеш в извън работно време?
Цялата работа е в това че на БТК не и пука за клиентите и (с малки изключения).
А ще започне да и пука след година...
|
| |
|
|
|