| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: Страничен наблюдател [re: bira_more] | 
                 |  
| Автор | 
Cyber_SAS (no.One.kNows) | 
 |  
| Публикувано | 19.08.08 13:50 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				Виж, ти най-добре знаеш. Ние не сме разследващо звено. Имаме си съпорт система, където като си пуснеш проблема, ако няма развитие 20 мин. и падат глави.
 
 В случая клиента не се възползва от нея; издирваме го по ГСМ, за да си каже новото ИП и установяваме супер смешен проблем - човека е от Бургас, а нашите хора настройват София.
 
 Ако няма комуникация може и 10 месеца да минат и пак нищо да не се свърши.
 
 Тестовата машина е за наш клиент - да я хареса, но я пуснахме "за всички", за да запушим муцките на чуждестранните бизнесмени.
 
 Естествено, че грешим - и го признаваме. Затова сме толкова добри.
 
 А че имаме стока на склад - ясно е. В БГ НЯМА ДРУГА КОМПАНИЯ, КОЯТО ДА ДЪРЖИ ТОЛКОВА МНОГО VOIP SHITS НА СКЛАД. ПОДПИСАМ СЕ.
 
 Успехи,
 
 sas
   - За теб ли е?
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |