Поради факта, че твои колеги с лесна ръка злоупотребяват в подобна ситуация , описана по-горе от теб, вероятността клиентът да се съмнява наистина е голяма.Духът от бутилката е изпуснат, и дори да му казваш истината без грам да го лъжеш, той ще продължава да си мисили, че го мятаташ по върбите ....
Само си помисли, колко други брокери преди тебе са му разказвали подобна история, а пък той в последствие се е натъквал на информация, че апартамента, жилището или какъвто и да било там имотът, продължава да не е продаден.
Може би, ако го позволява неписаният регламент на професията, е най-добре да се борави с конкретна фактология и да се обясни риска, по начина, който тук си го представила.
Ако имотът е на хубаво място, в добро състояние, с изяснена собственост, т.е. представи фактологията в хронологичен ред и остави изводите за клиента. По същия начин обясни за другият си клиент и всички останали АНИ, които между времено продължават да правят огледи. Ако си максимално конкретна и боравиш с фактология, без изводи и обобщения, може ефекта и да е по различен.
Все си мисля, че в подобна ситуация, вместо да се съобщава крайния резултат на клиента е добре да му се даде достатъчно информация и фактология, чрез които ,той сам ще достигне до определени изводи.
Think Big & Kick Ass in Business and Life
|