Уважаема, защо смяташ, че хората се интересуват от разходите на агенциите?
Клиентът вижда само това, че му вземат парите и според способността си да мисли, оценява и положения труд, срещу който ги плаща. Ако е доволен, ама наистина ДОВОЛЕН, ще плати и то с удоволствие. Както навсякъде и за всичко - като ти харесва как те обслужват, отдаваш заслуженото с лекота.
Като няма приход, всяко търговско дружество преразглежда начина си на работа и анализира грешките. Никой клиент не е длъжен да спонсорира неефективно работещите, защото те имали разходи. А какво са направили за него? Обиколили са града? Йеее! Потрошили са си краката от ходене и устата от приказване? Йеее! Ама показвали са му обекти, които не отговарят на критериите му? Ах, неблагодарна гадина, не стига, че го водят на обекти, а и не го оценява!
Нали разбираш какво искам да кажа. Като идеш на фризьор и вместо да отрежат 1 см коса, ти резнат 15-20, ще заплатиш ли положения труд на фризьора? Трудил се е и то старателно, но направил ли е това, което си поискала?
Сега да не кажеш, че се заяждам и да ми скокнеш, защото не се заяждам. Напълно съм наясно, че трудът на брокера трябва да се плати, това не го оспорвам, само моментът на дребното хитруване "ако мине" оспорвам /а то се отнася и за клиента и за посредника/. Защото има хора, които щом видят, че номерцата им не минават и стават зли и хапят до кръв, като изтъкват странични факти и намират пет коли грешки у другия, но собствените си - тц. "Ние ви изгубихме времето и ви скъсахме нервите, не ви продадохме/намерихме имот, обаче имаме разходи и затова плащайте." Е как ще стане това?
Поздрави!
|