|
Тема |
Re: [re: voyager] |
|
Автор |
Лyнoxoдoв (влюбен...) |
|
Публикувано | 22.01.05 15:25 |
|
|
Споделям мнението на SEAL.
Всеки сайт има своята целева аудитория, чийто потребности да задоволява. Тук е и смисълът на съществуване на сайта. Това слага точка и на спора ФЛАШ vs. ХТМЛ - избираш това, което е оптимално за постигане на бизнес/личните цели. Ако някой иска да му покажа къде зимуват раците нека отговори
Колкото до показания сайт - лошо изпълнение, брат. През 1999 щеше да ми хареса, макар че и тогава нямаше да бъде кой знае какво... Ама да му се кефиш през 2005!? Хайде разгледай малко сайтове от .
В отговор на:
Но си нямаш (очевидно) и най-малката идея дали тези, които ги поръчват, имат някаква практическа полза от тях.
voyager, хайде хвърли и ти едно око на горния линк - "просто така профилактично", както казваше училищната ни лекарка. Пък като го разгледаш, размисли по текста в началото на поста ми
В отговор на:
Айде намери ми един флаш сайт на първа страница на гугъл, ама без да има думата "флаш" в търсенето.
На първа страница в Гугъл... Хм... Ами ако нямам потребност да съм сред първите в списъка. Всъщност може да нямам изобщо нужда Гугъл да ми индексира сайта... Забравяш, че Интернет е и медиум, който е преди всичко достъпен. Това го прави чудесна среда за портфолиа, каталози и проспекти в електронен, интерактивен, мултимедиен формат. Формат, който осигурява възможност да впечатлиш клиента, да го оставиш зяпнал пред екрана. Днес рекламата е агресивна - клиентът е плячката, фирмата е ловецът т.е фирмата си търси клиентите. Рекламата все още се води предимно офлайн и ще продължава да се води предимно по този начин.
Типичен пример са Firstborn. Мислиш ли, че клиентите им идат от Гугъл. Ха! Друг пример е - само чист флаш. На нея със сигурност не са и притрябвали услугите на която и да е търсеща машина - потенциалните й клиенти не браузват в търсене на рекламна агенция. Обаче агенцията има сайт, който предоставя единствено скучна, никому ненужна справочна информация за агенцията... обаче посетителят се превива от смях. Кое според теб е по-важното? "Информацията" или преживяването?
Трети пример за онлайн базиран бизнес модел, но рекламиран офлайн е . Типичен e-commerce представител т.е Гугъл би трябвало да играе важна роля и цялостни флаш изпълнения биха били неуместни. Е да, ама не. Ключов е един флаш базиран предлагащ възможност да заложиш секунди преди края на спортното събитие. Единственият предлагащ спортна информация, коефициенти на залаганията и взаимодействие с посетителят в реално време. Дузина служителя следят спортното събитие на големи, окачени екрани и вкарват актуална информация в базите данни, комуникират с потребителя, забавляват го... Това е бизнес цел. С какво ще я постигнеш? ХТМЛ? Не ставай смешен. Джава-аплети? В конкретния случай флашът печели еднозначно. Връзка с клиента - в началото (преди три години) реклами по Гугъл, Яху, големите спортни портали... Днес рекламата се изнесе в друга медиа - телевизията. Eurosport, DSF и още няколко канала (предимно за немско-говорящи). Големи лимузини с фирмени емблеми и рекламни надписи се паркират пред стадиони и спортни съоръжения по време на спортни събития... Резултатът - увеличаване печалбата и покачване цената на фирмените акции т.е просперитет без помощ от търсеща машина.
Хайде сега бягай на пясъчника да си играеш с лопатката и кофичката и не плюй флаша - от него хал хабер си нямаш.
- Не забравяйте да ме посетите и утре!
|
| |
XeoFreestyle
|
PickUp
| 21.01.05 14:16 |
Re: XeoFreestyle
| voyager
| 21.01.05 14:19 |
Re: XeoFreestyle
| microsoft
| 21.01.05 14:27 |
в какъв смисъл да е надминал?
| Hell
| 21.01.05 15:00 |
Re: XeoFreestyle
| lazo
| 21.01.05 15:28 |
абе и ти си пристрастен ;))
| Hell
| 21.01.05 16:16 |
Re: абе и ти си пристрастен ;))
| lazo
| 21.01.05 17:18 |
Re: абе и ти си пристрастен ;))
| Bълk
| 21.01.05 17:22 |
А последните...
| Koтapakът нa Шpьoдинrep
| 21.01.05 17:47 |
Re: абе верно си е ;))
| lazo
| 21.01.05 17:51 |
Re: абе верно си е ;))
| Bълk
| 21.01.05 19:24 |
Тъй кат та гледам...
| Koтapakът нa Шpьoдинrep
| 21.01.05 17:46 |
Re: абе и ти си пристрастен ;))
| voyager
| 21.01.05 17:52 |
Re: абе и ти си пристрастен ;))
| lazo
| 21.01.05 18:00 |
Re: абе и ти си пристрастен ;))
| voyager
| 21.01.05 20:00 |
Re: абе и ти си пристрастен ;))
| Hell
| 21.01.05 17:58 |
А бе, другарю флаш-гений, що си мислиш, че
| Areнт
| 21.01.05 19:59 |
Re: А бе, другарю флаш-гений, що си мислиш, че
| voyager
| 21.01.05 20:02 |
Re: А бе, другарю флаш-гений, що си мислиш, че
| SEAL
| 22.01.05 00:57 |
Re: А бе, другарю флаш-гений, що си мислиш, че
| voyager
| 22.01.05 11:41 |
ти малоумен ли си или да?
| SEAL
| 22.01.05 13:20 |
Re: ти малоумен ли си или да?
| JetSpeeD
| 22.01.05 13:51 |
Re: ти малоумен ли си или да?
| SEAL
| 22.01.05 14:06 |
Re: ти малоумен ли си или да?
| voyager
| 22.01.05 14:38 |
Re: ти малоумен ли си или да?
| voyager
| 22.01.05 14:36 |
Re: ти малоумен ли си или да?
| SEAL
| 22.01.05 19:29 |
Re: ти малоумен ли си или да?
| voyager
| 22.01.05 19:51 |
...
| SEAL
| 23.01.05 13:14 |
Re: ...
| voyager
| 23.01.05 13:29 |
Re: ...
| voyager
| 23.01.05 13:59 |
Re: ...
| Axer
| 26.01.05 11:32 |
Re: ...
| Galaxy
| 28.01.05 20:21 |
Re:
| Лyнoxoдoв
| 22.01.05 15:25 |
Re:
| voyager
| 22.01.05 15:36 |
Re:
| Лyнoxoдoв
| 22.01.05 17:48 |
Re:
| voyager
| 22.01.05 18:07 |
Re: А бе, другарю флаш-гений, що си мислиш, че
| SEAL
| 22.01.05 01:06 |
А бе, другарю онлайн търговец
| lazo
| 22.01.05 14:04 |
Слушай, малкия, писнало ми е от нафукани
| Areнт
| 23.01.05 02:18 |
Re: Слушай, малкия, писнало ми е от нафукани
| voyager
| 23.01.05 10:28 |
Re: XeoFreestyle
| Aлekc®
| 22.01.05 12:44 |
Re: XeoFreestyle
| voyager
| 22.01.05 13:14 |
Re: XeoFreestyle
| SEAL
| 22.01.05 13:27 |
Re: XeoFreestyle
| voyager
| 22.01.05 14:40 |
Мисля че е крайно време
| lazo
| 23.01.05 17:54 |
Re: Мисля че е крайно време
| veskop
| 23.01.05 18:22 |
абе то...
| Hell
| 23.01.05 23:25 |
Има ли нещо след чертите?!?
| Colombino
| 24.01.05 00:53 |
Re: Има ли нещо след чертите?!?
| Galaxy
| 28.01.05 20:23 |
Re: Има ли нещо след чертите?!?
| Blake
| 31.01.05 10:04 |
Re: XeoFreestyle
| Galaxy
| 28.01.05 20:16 |
|
|
|
|