Ма вие сте направо клиенти мечта. Правят те на маймуна, а ти "Кво толкова е станало". Ще трябва да ви потърся ако реша да пробутам някому някой боклучав продукт ...
А, ако ще говорим по-сериозно, хайде да ми обясните защо в България като (по)кажеш нещо, показващо, че някой се е издънил, той започва да реве като ощипана мома: "компромат", "активно мероприятие", "словесни храчки".
Я пак да преговорим ФАКТИТЕ:
1. Някой "шибнал" сървъра на въпросните господа. И не само го "шибнал", ами се разпорежда в него в продължение на часове СЛЕД като най-малко един от засегнатите клиенти се е усетил и е алармирал провайдера.
2. Господата може да са най-великите хостинг провайдери в БГ, само че в офиса им НЯМАШЕ НИКОЙ и то не в късните нощни часове, а ПРЕДИ КРАЯ на НОРМАЛНОТО работно време.
3. Това не е първият случай, в който има проблем и съпортът (доколкото изобщо има такъв) на тази фирма НЕ дава никакви признаци на живот. И сега, както и при минал случай нямаше и помен от един елементарен мейл "Уважаеми клиенти, Еди кога си, стана еди какво си, поради което имахте еди какви си проблеми. Взели сме еди какви си мерки проблемът е вече отстранен (очакваме да бъде отстранен ...). Молим да ни извините за неудобството." 3-4 изречения, не повече. Ама не! Къде ще ги глезим ние тия юзъри.
Ха забележи сега! Реакцията на господина от ГОТО.бг на горния постинг беше ПО-БЪРЗА от реакцията на фирмата им на подадения чрез формата на сайта им и по телефона сигнал, че някои им е "шибнал сървъра" и клиентите им имат проблем ...
И през ум нямаше да ми мине да пускам каквото и да било тук, ако бях видял НЯКАКВА реакция. Ама не! Уведомяваш този, на когото си платил исканата от него цена (Дали е висока или ниска аз не мога да знам, защото не не ми е работа и не смятам да предлагам подобни услуги.), че има проблем. Минават час-два - никаква реакция. Успяваш да си оправиш сам сайта. Минават още час - два и гледаш, че проблемът отново е на главатата ти и даже се разраства, а този, дето трябва да го реши, се не види никакъв.
Е, вие може да нямате нищо против да ви правят на маймуни и да ви продават ментета, ама що смятате, че всички са като вас?!?
Та, мой човек, аз не се правя на велик, не рекламирам някоя друга фирма, а съм си излял яда от едни, според мен, некоректни действия на една фирма. Малко нещо на велик тръгва да се прави господина, който се обади след моето "излияние". (Де да бяха толкова бързи за другото ...). Я погледни пак какви ги реди:
- "... sme edinstveni koito imat podoben suport ..."
- "... imame i forma za suport no vie edva li ste e vidjali ... "
Ми да, ние доматите с колците ги ядем
-" ... ako imate doblesta utre se obadete na nashiat tel. i kajete koi ste ..."
Не че много върви да го кажеш баш на човек, който 2 пъти ти е писал с посочен мейл за обратна връзка и ти се е обаждал по телефона, съобщавайки кой е и от къде се обажда.
-" ... da ni pluete publichno e nai malkoto neetichno ..."
Нещо май не можем да се разберем "плюене" е ли е да съобщиш, че някой е направил гаф, при положение, че той НАИСТИНА е направил гаф. И ако е "най-малкото неетично" да го кажеш, то какво ли е "най-многото" - углавно престъпление?!?
А етично ли е, след като очевАдно си направил гаф и засегнатите реагират (твърде често това е точно по начин, който няма начин да ти се харесва ) да се опитваш едва ли не да ги изкараш виновни защо са се обадили???
Сори, момчета, ама това GOTO.BG да не е някакъв политически или религиозен субект, на когото хората трябва да "... vjarvat i potkrepjat "?!? Щото аз го мислех за търговска фирма, предоставяща услуги на клиентите си срещу заплащане. Пък и на едната гола вЕра, далеч се не стига ...
|