Я си вижте тона бе, господине! Вярно е, че реагирах остро, но смятам, че имам основание, защото днес се омазахте. Сега обаче май е на път да изляза виновен за това, че всяко хакерче може да ви се разхожда из сървърите като у дома си цял следобед. Стилът ви малко избива на " Дай да му натрием носа на тоя, дет не разбира от компютри". Вярно е, че не съм профи. Ама от такива услуги като вашите съм на път да се превърна поне в полупрофесионалист. Та сега, по ред на номерата:
1. Днес не ми е първия проблем с вас. Съвсем неотдавна имах проблем с неработеща поща. Писах по вашата форма за съпорт (тая същата, дето не съм я виждал ... от днес следобед) - никакъв признак на живот. Реакция дойде на следващия ден, след 1 факс и едно съобщение на кю-то. Ма да имаше нещо като извинение за неработещата поща - неееееееееееееее. къде ще им се извиняваме на тия ламери ...
2. Днес първо ви пуснах съобщение в прословутата ви форма - никаква реакция. После ви изрових един телефон, на който някаква девойка ме светна, че "момчето го няма". След което реших, че спасението на давещите се е в ръцете на самите давещи се, успях да си вляза в контролния панел и да си възстановя сайта в работно състояние.
3. Когато по-късно вечерта контролно проверих сайта си - положението беше отново омазано (затрили са индекса точно 30 минути след като го бях оправил - 18:46). Само че този път юнаците се бяха погрижили да не работи и контролния панел. След това направих опит да използвам това сложно нещо онлайн чатът ви. След като се почесах по тъпата юзърска глава все пак успях да се ориентирам къде да цъкна с мишока, ама - ядец "Нямаме оператори онлайн". Ама аз съм си виновен де. Къде съм тръгнал да предявявам претенции господата от ГОТО да осигуряват някакви РАБОТЕЩИ канали за връзка с потребителите?!?
Аз пък НЕ ви благодаря за възстановяването на сайта в работно състояние, защото си свърших това отново сам. Не през неработещия к.панел, а през ФТП-то.
В заключение: Ако бяхте попрочели малко горния ми постинг, щяхте да видите, че в него е цитирано 1:1 последното съобщение, което ви изпратих през вашата хайтек форма за съпорт. Пък ако формата ви работи, можете да проверите това и в последствие. Също така можете да видите, че в изпратеното на вас съобщение съм "имал доблестта" да посоча както засегнатия сайт и домен, така и своя Е-мейл за обратна връзка. Ако проверите утре в офиса си, ще можете да установите, че имах доблестта да кажа откъде се обаждам и да името си, когато позвъних там и установих, че още ПрЕДИ КрАЯ НА НОРМАЛНОТО работно време там няма НИКОЙ. (Какъв 24-ч. съпорт какви 5 лева?!?)
Предполагам, че ще се възползвам от любезната ви покана да си намеря друг доставчик. И то не защото не можете да осигурите качествен хостинг, а най-вече заради това, че се държите с клиентите си като балкантуристки келнери от епохата на "развития социализъм".
А нямам и най-малкото намерение да си зарежа работата и да си губя времето в разходки до вашия офис.
П.П. Като говорите за "плюене" я пак да си припомним фактите:
1. Прецакаха ли клиентите ви - прецакаха ни
2. Реагирахте ли веднага на атаката - не реагирахте (мина някой и друг час)
3. Имаше ли кой да реагира или поне да каже една-две думи на наглите ламери, дето са толкова глупави, че да очакват това от вас - нямаше.
Е, тогава за какво си говорим? Слава богу, че сега не е едно време и не е само един Балкантурист-а ...
|