|
Тема |
Изобщо не ми говори за платено и безплатно! [re: alternativa] |
|
Автор |
БaбaИлиицa (цифров зиг-заг) |
|
Публикувано | 10.11.03 09:49 |
|
|
Аз пък им се сърдя. Ако клубчето е "безплатен обяд", ПОЩА+ не е, но въпреки това, не им пречи услугата в момента да е в ужасно състояние- филтрите незнайно защо вече не поддържат кирилица, от време на време няма достъп до кутията. WAP интерфейса най-редовно ни приема ни предава (той от време оно си е проблем!). Support-а отговаря след 5-6 дни. Плащането е по-сложно от обир на банка! И изобщо, смея да твърдя, че ПОЩА+ така, каквато е в момента е по-лоша от онази поща, когато беше безплатна (независимо, че има очевидно по-малко потребители!) И изобщо не се притеснявам да го кажа, защото плащам за услуга, която получавам с по-ниско от очакваното качество (близко до акъла, че като ми изтече акаунта ще се откажа!)
Тъй че въобще не ми обяснявай за безплатния обяд- всичко е въпрос на умение да се управлява един бизнес успешно! А както добре знаем, екипа на дира е почти изцяло сменен- от програмисти до началници- всички!
БАба...
Ама баба не е жена, вие не знаете ли?
P.S. Забравих да спомена, че и автоматичното верифициране на електронни подписи вече не работи- сега трябва да го правя ръчно ако съм в WEB интерфейса- а това преди работеше! И не мога да разбера защо нарушават първи принцип на електрониката- когато нещо не трябва да работи, но въпреки това работи- по-добре не го ремонтирай! Много от нещата на ПОЩА+, които в момента не работеха преди половин година направо пращяха!Редактирано от БaбaИлиицa на 10.11.03 09:53.
|
| |
|
|
|