Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 17:49 30.05.24 
Клубове/ Компютри и Интернет / WEB Дизайн и HTML Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: Za ili protiw banner 468x60? [re: magic-]
Автор JakoАдминистратор (Екс-дираджия)
Публикувано04.11.02 14:48  



Принципно погледнато никъде няма задължителни стандарти за изработка на банери. Стандартизацията е по-скоро с цел да се улесни клиентът и да се намалят разходите му. При един медиамикс в 10 медии с различни стандарти, той трябва да плати 10 различни вида банери. Това е едната страна на въпроса. Другата е, какво става ако по време на кампанията се окаже, че трябва да се променят банери - отново 10 плащания и тн. Разбира се от компетенциите на агенцията, която провежда кампанията е да препоръча най-добрият възможен вариант на своите клиенти. Това обаче е доста сложно, защото самата агенция трябва да е провела доста кампании и да има възможност да сравни показателите като съпостави типовете рекламирани продукти, с типовете рекламни форми, различните медии и тн. .
Груба грешка е някой да оценява, изхвърля или зачерква даден размер банер. Аз лично съм виждал click-rate 10% точно на банер 468/60 и то не в съвсем далечното минало.
Причината да пада доверието в банерите е комплексна - недостатъчно добри рекламни послания, опити за манипулация и заблуда на потребителя и тн. Според мен в банера има още живот, независимо от вида му и независимо от положението му - има рекламни послания, които по никакъв начин не могат да бъдат разположени на вертикален банер, както и има такива, които са се утрепали за такъв. Промоционалните текстове по-скоро биха спаднали към категориите малки обяви и имат своето положително влияние върху аудиторията, но за сметка на това не създават чувство за живот на рекламата. Съчетанието на промоционален текст и графика в случая е по-удачния за мен вариант и дава /сигурен съм / доста добри резултати.
В крайна сметка основното и определящото винаги ще си остава клиентът. Защото както знаем "Който плаща - той поръчва музиката". Ние можем да си го съветваме и да му даваме акъл, но последната дума винаги е негова.
Та ако трябва да дам съвет, той е: предвиждайте възможност за всякакви рекламни форми при създаването на страници. Не се знае кой, кога и какво ще поиска. Не се колебайте да използвате и рекламни форми, които не са описани в стандарти. Съумеете ли да убедите рекламодателя, че тази рекламна форма ще удовлетвори неговите цели и изисквания - няма стандарти, няма клишета. С две думи експериментирайте, а пък ако експериментът се окаже успешен - обадете се. Клиентите от мен.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Za ili protiw banner 468x60? magic-   04.11.02 12:16
. * Re: Za ili protiw banner 468x60? Mescalito   04.11.02 12:26
. * Re: staromodni reklamodateli magic-   04.11.02 12:47
. * Re: staromodni reklamodateli Mescalito   04.11.02 13:24
. * 3a keen   04.11.02 13:45
. * Re: Za ili protiw banner 468x60? fen   04.11.02 14:37
. * Re: Za ili protiw banner 468x60? Я   04.11.02 14:40
. * Re: Za ili protiw banner 468x60? Jako   04.11.02 14:48
. * Re: Za ili protiw banner 468x60? css   04.11.02 14:48
. * Re: Za ili protiw banner 468x60? tatkoto   04.11.02 17:19
. * Казва ли ти някой? walcol   04.11.02 19:48
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.