Obiasni mi zashto da ne predlojat sitowete si? te sa wlojili tolkowa trud w tiah, towa che sa se zaeli s tejkata zadacha da organizirat tozi konkurs, spored men ne oznachawa, che triabwa da se otrekat ot truda si
Ами по няколко причини, не на последно място и тази, че са го декларирали в правилата на конкурса. Вярно, че може да се измъкнат с аргумента, че не са предложили самия сайт на АВС, но пък щеше да е голям майтап, ако го бяха направили.
Друга причина: щом си организатор и участваш по един или друг начин в номинирането и гласуването, не бива да го правиш.
Трета: защото нали не наградите са важни? В края на краищата нали има и друг конкурс, там не са ли спечелили нещо? Ако не са, подозренията към конкурса им стават още по-сериозни. Ако са - тогава защо участват и в техния собствен конкурс?
Zashtoto kakwo ostawa togawa za tiah - da bydat edinstwenata web agencia, koiato prawi sitowe, no ne e naprawila nito edin chitaw site - drugite si imat nagradi, a te ne
Едва ли правят сайтове, за да печелят награди. Защо са ги правили преди да направят конкурса си?
ili da ne prawiat konkurs i da chakat niakoi drug da go naprawi, za da mogat da se wkliuchat rawnostoino sys napraweni ot tiah sitowe?
koi shte go prawi togawa Soki? ami hmmm koi e po uspeshen ot dwata spored teb? Globalno?
Ами какво значи успешен според теб? Очевидно ти мислиш, че е успешен този, в който си спечелила награда. Честита да ти е! Но с това ти веднага ставаш субективна, защото защитаваш не конкурса, а наградата си. Обратното - фактът, че СОКИ правят конкурс за кой - 5-6-и път означава, че са добра организация. Ти участвала ли си в техния конкурс със своите сайтове? Ако не, откъде знаеш дали са добри? Или може би си участвала, но не си получила награда? Тогава ставаш още по-уязвима в позицията си.
Хората в този клуб не са само обикновени минаващи, има и уеб дизайнери.
Защо не отговориш нещо на автора, който пише, че е знаел, че София ще победи? Той/тя изглежда доста добре и наясно с нещата.
Хайде, направи си труда и му отговори по повод PriceWaterhouse.
|