|
Тема |
Re: Пак за GPS-а [re: dimitar_asterix] |
|
Автор | Da Luz (Нерегистриран) | |
Публикувано | 26.03.10 08:18 |
|
|
Повечето японски и американски корпорации имат много особенна маркетингова стратегия, последните 10 години. По-принцип маркетинга се занимава с това да открива потребностите на потребителите и да предлага продукти за тяхното задоволяване.
Та въпросните корпорации се опитват да задоволяват само потребностите на разни комплексари, за които е супер важно да си уникален, да си гъзар, а прокуктите които ползваш да са реклами на цяла на страница в нюзуик. Факт е, че от тоя таргет се печели най-много.
За неснобите които имат нуждата от едно просто устройство с операционна система+GPSприемник+Wi-Fi за интернета - добре че са китайците, да им обръщат внимание.
|
| |
|
|
|